Del 1.

12 3 0
                                    

Jeg våkner av en høy lyd. Jeg skvetter, men jeg klarte å kjenne igjen lyden. Utaknings dagen. Jeg har egentlig ikke så veldig lyst å våkne fordi jeg vil ikke bli valgt i år. Men kanskje jeg ikke blir det men alle tributtene altså deltagerne er så veldig gode i år. Jeg føler meg ganske stiv og støl og ropte på mamma. Hun kom med engang og var sur.

Mamma: HVAA er det?!?!?!!!                                                                                                                                       Marielle: Kan jeg slippe og medle meg i år? Jeg er ikke like sterk og bra som de andre tributtene..       Mamma: Nei du vet hva sm skjer da! Du kommer til og måtte plukke søppel i over flere år i gatene og grøftene.                                                                                                                                                                       Marielle: Javell, men om jeg blir valgt skal jeg få meg en ipad om jeg vinner. Siden alle har det, og alle har også kjæreste men jeg trenger ikke det enda.. eller kanskje!!                                                                   Mamma begynte og le og gikk ut av rommet og henta tingene til utaknings tiden.

Drop it the game.Where stories live. Discover now