Ruhumu vermiycektim asla ! Sonra kız ailenden biri ölür yoksa dedi ve ruhumu ele geçirdi daha sonra hastahaneden çıktım. Eve gittim annem yemek hazırlamıştı yedim . Ama kendime engel olamıyodum ve içimdeki o şeytan annemi öldürdü . Ardından babam eve gelince
- ne oldu burda neler oluyor!?
Dedi gine engel olmadım babamida öldürdüm gün geçtikçe vahsilesiyodum ve her gün yeni birisini öldürüyodum bu sefer ise benim en yakın arkadaşım eve hemen o bebeği bulup attı ve herşey geçti diyip yanıma geldi ancak ben değil bebek vardı hemen kacti ancak bebek onu yakaladı ve ece de öldü her geçen gün birisini öldürüyor yemek yerine insan yiyiyordum tırnaklarım kırmızı gözlerim kırmızı olmuştu mezarlığa gidiyordum ve ne olduğunu anlamadan ruh içimden çıktı. Kurtuldum ama daha yeni başlıyordu mezarlıktan çıkmayı denedim ama çıkılamıyordu geri döndüm bi yandan dua okuyor bu yandan çığlık atıyordum garip garip sesler geliyordu kacmaya başladım arkamdan bi kızın bana koşarak geldiğini fark ettim ama normal birisi değildi saklandım iki mezarlığın arasına girdim. Kızın kafası ters döndü ve ağzından kan akmaya başladı iğrenç bi yüzü vardı ve ters ters yürüdü çığlık atıp beni arıyordu sakin olmaya çalışıyordum ama nafile sesler gerçekten çok ürkütücüydü üstüne bi an ceset düştüğünü fark ettim ama ses çıkartamıyordum kız fark edip koştu ancak...