1

25 0 0
                                    

Som vanligt gick jag upp 05.40 sminkade mig platsade mitt hår. Valde kläder i dag var det sommar och varmt så jag tog en lång armad kropp topp med stor urringning och ett para svarta Jens. För pallade inte att alla skulle stirra på dom. Nu var kl 07.30 jag var färdig och skulle snart gå. Men jag satt på mitt hemliga gömställe i min garderob.
Det var mysigt det var alltid där jag satt varige gång jag skrädde mig. Även där jag rymmer ut när jag ska röka eller träffa killar. För det finns en hemlig väg ut där ifrån som mamma inte vet om.
Jag satt där tog fram det blodiga rakbladet sate det mot mitt ben och skrädde så djup jag kunde. Det kom inte än ända tår. Jag drog näthat strök satte plåster på det. Tog på mig mina byxor. Gick till skolan den låg inte i närheten jag bor i Göteborg och måste ta bussen till skolan.
Jag var framme jag gick in på skolan allt var som vanlig alla konstiga blickar från alla tjejer. Killar som busvisslar smäller till mig på min röv och tittar på mig.
Är så van nu men lektionen började så jag gick in.
Varige lektion jag var med på fixade jag ett ligg minst. Setter mig alltid bredvid någon nya att haffa. I dag fixade jag typ tre stycken och jag var glad och gick hem.
Det var något konstigt mamma var redan hemma.

Every word you say is cut deeper than the razor bladeWhere stories live. Discover now