Evvela bir hedefi ve vizyonu olmayan bomboş bir bireyim.Şuan sigaramı yakıp yazmaya devam edeceğim.Orta okulun sonlarına doğru lise merakım arttı.Nasıl bir ortam olduğunu bilmiyorum.Yeni,bakımlı,makyajlı,sivilceli öğrenciler.Lise 1 gerçekten çok tatsız bir ortam ama sonradan alışıyor ve açılıyorsun.Yakışıklı birisiyim şuan öyle denmese de.İçime kapanık olmaktan ziyade kimse umurumda değil.Dersler ve hocalar dahil.Okulda kitap ve defter sayfalarını resim ve karikatür ile karalamalarla dolduran,dikkat çeken biriyim.Bir defteri bile notlarla dolduramadım daha.Bir defterim olmasına rağmen.İlk derse girilir ve konu açılır.Hocaların bize ''orta okulda gördüğünüz her şeyi unutun'' demesi komik geldi.Şu soruyu sordum kendime.Lise,orta okulu takip etmiyorsa,orta okul neden vardı ?.Neyse..bu benim için sorun değildi.Unutmak kolaydı.Ben zaten yaz tatilinde, liseye kayıt olmadan her şeyi unutmuştum bile.Ne yalan söyleyeyim lisenin ilk iki haftası dersleri pür dikkatle dinliyordum,ama sonradan baymaya başladı.Ve sonucunda sınıfta kaldım.Kendi kendimi şöyle bir kandırayım dedim. ''iyi oldu ya zaten çift dikiş iyidir derler''.
Lise bir'in ikinci senesi hızlı başladı.Çok boş dersimiz var ve ben basket oynamaya bayılıyorum.Haftalarca hiç derse girmedik ve basket oynadık.Okulun bana kattığı nadir şeylerden biride basket oldu.Günlerce ve haftalarca süren maçlardan sonra dikkatimi çeken bir şeyler oldu.Yeni gelen kızlar beni izliyor,beni dinliyor ve beğeniyorlardı.Bu çok hoşuma gitti.İlk defa fark ediliyorum lan! havasına girdim.O tatsız geçen ilk seneden eser yoktu.Eli cebinde,sakin takılan ve havalı birisiyim.Lakabım bile gayet havalı.Bana Suarez derler.Okulda iyice ün saldım.Sosyal medyadan mesajlar atan bir çok kız var,ama okulda karşıma çıkacak cesaretleri yok.İşin tatsız yanlarından biri ise,bu kadar kız beni beğeniyor ve bir kaçı bana deli gibi aşıkken, ben erkek arkadaşlarım ile zaman geçiriyorum.Bu fırsat bir başka delikanlının eline geçse, eminim çok iyi kullanır,amma ve lakin ben o işlerden hiç anlamam.Çekingenim bir kere.Sosyal medyada rahat konuşabiliyorum,ama yüz yüze iken o rahatlığı hissedemiyorum.Bu yüzden geri çekilen egoist biri gibi gözüküyorum.Sevgilim olmadı değil,elbet oldu.Ama çok boş konuşur,saçma tripler atarız birbirimize.Çocuğuz daha.Kızlardan daha önem verdiğim şeyler vardı ve bunun üstünde durmam gerekiyordu.Saçmalamayın tabi ki dersler değil.Bilgisayar oyunları.Onlarca kız ile tanışma ve eğlenme fırsatımı çöpe atmanın tek sebebi,bilgisayardı.Nasıl bağımlı olduysam artık,kafam sadece bu metal kutunun içinde sıkışıp kaldı.Dünya bir yana bilgisayar bir yana.Bu şeytan icadı dünyada yok iken yaşasaydım,eminim ki çok başarılı olurdum.Bir daha ki sefere artık(!)Sizlerin önünde kendimi böyle avutuyorum.Vizyon sahibi olmak önemli nihayetinde.Hiç bir hedefim,vizyonum,planım yok.Sadece doğan güneşin ve batan aydınlığın getirdiği günleri takip ediyorum.Yaşamın,var oluşumun amacı ne ? Ve ben neden konudan konuya atlıyorum ?
Kısa hikayemin 2.bölümünü paylaştım sizlerle.Bir diğer bölümde görüşmek üzere...
BINABASA MO ANG
Gelecek Korkusu
Short StorySistem bizi biz olmaktan çıkarmaya zorladığı için biz biz kalamadık.Geleceği düşünerek geçerken günlerim size biraz geçmişimden bahsedeyim.Tüm doğallığım ile karşınızdayım.Doğru yada yanlış tüm düşüncelerim ile hikayemi baştan sona anlatıyorum.