A/N Hallo lieve lezertjes! Bedankt voor de eerste votes en comments. Jullie motiveren me echt om door te schrijven! Ik wil dit hoofdstuk opdragen aan AnnaPetrovska omdat zij me aangespoord heeft dit boek te schrijven. Bedankt Anna! (Lieve lezertjes, jullie moeten echt haar boeken eens lezen! Maar eerst.. het volgende hoofdstuk van Mijn Meisje!) Dit hoofdstuk heeft een sexuele sfeer! Sexuele schaal: 3 op 10
Zijn p.o.v (Voor de duidelijkheid)
Ik weet het nog goed lieve Lynn, ik weet het als de dag van gisteren. Je lag daar opgekruld in een deken op de trap van de kerk. Ik kon niet zien of je sliep. Kon je mij zien? Niemand die je zag liggen, behalve ik. Ik zat in mijn auto lieve Lynn, en jij lag daar, enkele meters van me vandaan. Je lange haren hingen in vieze strengen om je hoofd en je huid was bedekt met een laag vuil. Je was zo mager dat je botten uitstaken, maar dat weet je vast nog wel.
Ik zat al een tijdje onbeschaamd naar je te kijken tot er plots drie mannen aan kwamen. In eerste instantie liepen ze je gewoon voorbij, tot ze stil stonden en iets tegen elkaar zeiden. Ze liepen terug naar de grote stenen trappen waar jij op lag. Ik kwam mijn auto niet uit, ik keek wel uit, die drie mannen waren geen lieverdjes. Ze gingen voor je staan. Je was niet meer te zien. Ik kon niet horen wat de mannen zeiden en het enige dat ik deed was stokstijf stil zitten. De dunne deken werd van je afgenomen en achter op de grond gegooid, maar ondanks de kracht die de man in zijn worp bracht, dwarrelde de deken neer als een veer in de wind. Ik hield mijn adem in.
Haar p.o.v (Vertel me wat je van een wisselende point of view vind! Leuk of stom?)
Rustig wordt ik wakker en rek me uit. De zon op mijn gezicht laat me mijn ogen dicht knijpen van het licht, maar toch geniet ik van de zachte warmte die het me geeft. Wanneer ik langs me kijk zie ik dat u er nog ligt. U, mijn Meester, mijn redder, mijn dominant. Ik ben dol op u, dat weet u toch? Alles wat ik weet heb ik van u geleerd en ik waardeer u en respecteer u. "Yoghurt voor het ontbijt, of heeft u liever broodjes?" Vraag ik zacht terwijl ik mijn haren fatsoeneer. "De broodjes moeten op," antwoord u. Daarop klim ik, nog loom van de slaap, uit bed en trek ik mijn zacht roze ochtendjas aan. Langs het bed staan een paar bijbehorende pantoffels waar ik snel mijn voeten in laat glijden. Wat is het koud nu, zonder de warme dekens van het bed en uw warme lijf tegen me aan. U geeft me een klein tikje op mijn bil wanneer ik voorbij loop en ik draai me even blozend om. Ik zie op uw gezicht dat u hier van geniet. Een tikkeltje beschaamd maar ondertussen opgewonden vervolg ik mijn weg naar de keuken.
Ondanks dat ik hier al meer dan vijf maanden was, was het nogsteeds onwennig om een keuken vol eten te hebben. De zak met broodjes had u al op een van de planken aan de muur klaar gelegd. Geroutineerd begon ik ze een voor een te snijden en te smeren, na enige tijd had ik een stapel broodjes klaar. Schuldgevoel bekroop me. Buiten waren mensen die honger leden en geen dak boven hun hoofd hadden, en ik had hier een stapel broodjes. Maar deze broodjes waren voor u, en het was mijn taak om ze aan u te geven. Ik weet dat u een hekel heeft aan ontbijtjes op bed, u eet liever aan tafel met de ochtendkrant langs u en de radio aan. Daarom dekte ik, net als iedere morgen, de tafel voor u. Krant erbij, radio aan. Ik had een luxe leven, en het enige dat ik hoefde te doen was u dienen, in alle opzichten.
Ik rende de trap op en hoorde dat u al aan het douchen was. Ik glipte de badkamer in, gooide mijn ochtendjas en pantoffels in een hoekje en kwam bij u onder de douche staan. U schrok even. "Ik had je niet horen aankomen meisje," zei u. Ik ging op mijn tenen staan en gaf een kusje op uw wang. U gaf mij een strenge blik, maar ik zag natuurlijk meteen dat die gemaakt was. Onschuldig keek ik naar de grond. Lachend pakte u me vast bij mijn heupen en kuste mijn hals. Ik genoot, en dat zag u. Uw handen gleden over mijn hele lichaam. Mijn handen liet ik over uw borst glijden. Met een grom pakte u plots mijn handen vast en drukte u me tegen de douche wand. "Zeg dan wat je wil." Gromde hij. Ik bloosde vijf verschillende kleuren rood. Moest ik er echt om vragen? Ik schaamde me, maar ik wist wat u wilde horen. "Ik wil van u zijn, Meester. Neem me alstublieft." Ik kan nogsteeds niet geloven dat dat echt uit mijn mond kwam. Maar u deed wat ik u vroeg. U maakte mij van u, helemaal. Kleine kreuntjes kwamen uit mijn mond terwijl u mij van u maakte. Een diep gegrom kwam vanuit uw borst naar boven. Ik genoot, dit voelde zo goed.
Waarom deed u dit niet iedere ochtend? Uw handen bewogen snel over mijn clitoris en u kuste me dwingend, maar toch zacht. Verder en verder bouwde u de spanning op. "Kom maar Lynn." Riep U. "Kom!" Samen kwamen we klaar. "Bedankt Meester," zei ik zacht. Energie stroomde door mijn lichaam ik voelde me geweldig.
Tevreden stonden we zo nog even onder de douche, om ons vervolgens aan te kleden en te gaan eten. "Heerlijke broodjes, meisje." zei u met volle mond. Ik glimlachte. U vond mijn broodjes heerlijk...
A/N Lekker aan het lezen lieve lezertjes? Mooi. Ik ben benieuwd wat jullie van dit hoofdstuk vonden.. kies je nummers! :)
1. Stom want ...
2. Meer seks!
3. Minder seks!
4. Ik vond dit hoofdstuk super!
5. Ik vond dit hoofdstuk saai!
6. Meer korte updates!
7. Minder updates, langere hoofdstukken!
8. Deze lengte was goed.
9. Deze lengte was te kort.
10. Anders namelijk...
Vote & deel mijn verhaal & comment & volg :)
JE LEEST
Mijn meisje
Ficción GeneralDit is het verhaal over een meisje, zacht en kwetsbaar. Dit is het verhaal over een meisje en haar liefde van haar leven. Zijn de wonden van haar verleden nog te lijmen? Veel leesplezier. (Aangeraden als 18+ !)