Vriendje!?

18 1 1
                                    

Ik hoorde wat afgaan op mijn telefoon terwijl we zoende. Ik zij dat ik even wou gaan kijken en toen ik op mijn mobiel keek was het mijn moeder die mij belde. Ik moest naar huis komen. Ik zij het tegen James en hij zij oké. Toen ik bijna weg wou gaan gaf ik hem nog een afscheidskus en ik ging weg.
Toen ik eenmaal thuis was gekomen zij mijn moeder waar ik was. Ik vertelde alles. En toen op het laatste moment zij ik: " je hebt alles verpest, mijn eerste zoen is door jou verpest!"
Ik liep boos en verdrietig naar mijn kamer.
Mijn moeder liep me achter na. Ze klopte op de deur. Ze zij of ik binnen nog komen. Maar ik had de deur op slot gedaan dus ik zei: " nee!"

Het was de volgende dag en ik kwam op school. Ik ging als eerst naar mijn kluisje. Ik had al mijn spullen gepakt en ging even naar de wc. Opeens zag ik James met een meisje praten, maar het praten veranderde in zoenen!
Er gingen allemaal gedachtes door mijn hoofd. Waarom doet James dit? Waarom zoent hij haar? Waarom!? Waarom!?
Ik liep met haat op hem af. En duwde hem weg. Waarom doe je dit James!?
Ben ik niet jou vriendinnetje dan hé!?
En hij keek me echt aan van waar heb jij het over. Hij zij dat het eenmalig was!
Ik zei: " eenmalig, wat ben jij een lul zeg"
Ik sloeg hem keihard in zijn gezicht. En schopte met mijn knie nog even heel hard in zijn "meneertje daar beneden".
Hij zei: " wat doe je nou".
En ik zei: " oh alleen even een stomme jongen laten zien wat hij terug krijgt als hij dit uithaalt". Ik draaide me om en liep weg.

Toen ik eenmaal thuis was gekomen had ik op mijn Instagram account mijn bio eventjes verander in single. Mijn moeder zag het meteen en regeerde: " gaat het?" En ik antwoordde ja.

Het was al avond en ik lag in bed even te denken over hoe stom James is.


Dit is het 1 na laatste deel van: het leven van Zara. Dus morgen komt er een verwarrend deel. Omdat dat deel gaat een dan over dat ze in de 4e zit en geslaagd is. Enzo. veder vertel ik niks. Dus dat wordt afwachten

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 10, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het leven van ZaraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu