Bună numele meu este Siko, am ¹7 ani sunt inalt ¹.75, păr blond si trup lucrat.
Sunt un baiat timid care nu iese din cuvantul parintilor bine acum nu ies doar din cuvantul mamei pentru ca doar pe ea o mai am, tata a murit intrun accident de masina eu si mama am suferit mult mai ales mama care a intrat in drepesie si stresul produs de aceasta veste ia provocat cancer din femeia de altadata acum e o leguma la pat mi e asa frica sa nu o pierd.In fine sa revenim ma imbrac pentru servici probabil va intrebati de ce servici si nu scoala ar trebui sa fiu in clasa a 11 ar trebui bine spus dar decand mama a cazut la pat rapusa de cancer eu am fost sunt si voi fi singurul sprijin pentru mine mama care are ce a mai mare nevoie de mine si doar eu pot intretine casa in situatia de fata . nu ma plqng chiar de loc alti o duc mai rau si stiu ca o data si o data tot voi munci chiar nu am de ce sa ma plng plus ca a servi niste clienti e chear placut nu i mare lucru .
Ma privesc in oglinda imi verific tinuta care e compusa dib blugi negri stramti si un tricou alb si cobor jos . privesc ceasu de pe perete care indica 06:25 ma incalt cu tenisi mei albi si plec grabita deoarece cafeneaua e la jumatate de ora distanta plus ca la sapte se deschide si eu trebuie sa fiu prezenta pentru a servi .
Ajunsa la cafenea imi pun sortul fac pe acolo ce trebuie dupa care astept sa vina clienti .
Pe usa intr o fata inalta cu par roscat imbracata intr-o salopeta neagra . se aseaza la masa si imi face semn sa vin la ea pentru ai lua comanda.
Ea: buna as dori un capucinno te rog
Eu: sigur vil aduc acum mai doriti si altceva?
Ea: ce doresc eu aici nu se serveste
Eu: poate se serveste ce ai dori?
Ea: pai stiu ca nu se serveste pentru ca nu are cum dar daca te intereseaza vreau o persoana sa ma asculte sa ma inteaga sa nu ma judece sa imi deie sfaturi la cafenea nu gasesti asa ceva.
Eu: uite iti aduc comanda si imi povestesti ce ai pe suflet ok .
Ea: bineMa indrept spre bucataria din spate si ii pregatesc comanda dupa care ma duc sa o serves .
Ajuns la masa i dau comanda si ma asez pe s aun in fata ei sa i ascult povestea.Ea: presupun ca o sa te plictisesc dar daca tot ai vrut suporta.
Totul a inceput acum doi ani cand mi au murit parinti loviti de masina eram ce a mai fericita pana sa se intample asta aveam prieteni tot ce imi trebuie si am pierdut totul intr-o clipa de neatentie a uni sofer beat dupa moartea lor toti ma tratau ca un obiect chiar si pentru cea mai buna prietena eram un nimeni toti se foloseau de mine cand nu au mai avut nevoie ma u lasat balta cu toti fix cand aveam nevoie am intales mult prea tarziu ca degeaba esti virgina daca viata e curva m am izolat de toti si toate am devenit un om viu invisibil sunt un esec nu mai am pe nimeni si uneori vreau dar imi amintesc ce a ce sa intamplat am zis ca o sa fiu tare ca o sa uit dar nu pot nu pot sa fac asta atunci cand in fieacre zi toti rad lovesc si isi bat joc simt ca nu mai pot vreau la ai mei.Eu: prives socat la persoana din fata mea si nu imi vine sa cred ea chiar a avut o viata grea ce pot spune.
Stai linistita nu te judec nu sunt in masura sa o fac ti as cere sa fim prieteni dar stiu ca i prea mult simt ca nu pot sa fac asta dupa ce ti sa intamplat. Daca vom fi prieteni vreau sa ti castig in crederea sa fiu demn de prietenia ta si daca o castig am sa o pretuies stiu ca acum ti e greu sa te increzi intr un strain si daca nu vrei sa o faci nu o fa acum poti sa ti dai seama cine iti vrea vinele si cine nu intamplarea te a marcat si maturizat.Ea: ai dreptate o sa incerc mersi strainule .
El: sunt siko incantat straino .
Ea: sunt vivi trebuie sa plec
Eu: bay
Mai vin cativa clienti si se face seara astazi am avut putini clienti dar mna asta e.
Ajung acasa mq descalt fac niste supa mqggi delicios si urc cu un bol de supa in camera la mama .
Hey mama am venit ti am pregatit niste supa ce faci? Cum esti?Mama: multumesc dragule sunt bine off bola asta ma tine atintita la pat macar sa mor odata sa nu te mai vad cum te chinui inloc sa ti indeplinesti visurile tu stai cu mine sunt o povara.
Eu: sa nu te mai aud ca spui asta tu esti ce a mai importanta ia si mananca
Mama nu mai zice nimic si mananca termina cobor jos spal castronul mai strang ce e de strans si urca etaj ii dau pastile mamei si i urez noapte buna.
Intru in camera mea deschid dulapul imi i au o pereche de boxeri gelu de dus si ma duc la baie .
Dupa cinsprezece minute ies din dus ma sterg imi i au boxeri pe mine bag rufele in cosu de spalat si ies din baie .Ma pun in pat si stau cu gandul la Vivi si povestea ei imi doresc sa i fiu prieten sa aibe incredere in mine sa pot sa i dovedesc ca sunt si omeni buni carora le pasa cu adevarat fata asta ma atrage probabil daca era altcineva nu ma implicam dar ea nu i altcineva ea e ea
Noaptebuna
CITEȘTI
Iubind-o pe ea indrqgostit de el
ChickLitDaca te crezi perfect si fara nici o gresela de a lungul vieti tale te rog nu citi cartea aici o sa gasesti mii de greseli