Trrrr trrrrr
Eu: e clar trebuie sa ma trezesc ador sa merg la munca mai ales ca acum vivi imi bantuie gandurile si debea astept sa ne intalnim iar.Ma ridic rapid din pat ma indrept catre dulap imi i au o pereche de blugi albastri si un tricou negru le imbrac imediat dupa care ma duc la baie pentru igena de dimineata.
Ies din baie imi i au telefonu si ma indrept catre camera mamei intru inanuntru si o salut.
Eu: hei mama
Ea: hei scumpule
Eu: cum te simti?
Ea: mai bine
Eu: sigur daca te doare ceva zimi
Ea: sunt bine nu ti fa grij
Eu: bine vezi ca ti am pregatit niste clatite cu nuttela le ai aici pe noptiera plus pastilele daca ti e rau te rog sa ma suni eu trebuie sa plec la munca.
Ea: multumesc scumpuleEu: ies grabit din camera mamei si cobor jos ma incalt cu tenesi mei albi si plec la munca
Peste jumatate de ora ajung ma schim in hainele de lucru imi pun sortul si astept sa vina clienti.
In timp ce asteptam pe usa cafenelei intra Vivi.Eu: hey matinalo
Ea: hey
Eu: dar ce i cu tine asa dimineata
Ea: si eu care credeam ca ai ai nevoie de ajutor.
Eu: oohh ce ma bucur sa aud ca ti a fost dor de mine nu nu am nevoie de ajutor dar am nevoie de tine.
Ea: voi fi aici mereu cand vei avea nevoie de mine.
Eu: msPe usa intra un grup format din doua fete si doi baieti gen poponari aaa vream sa zic populari aaa am uitat sa mentionez fetele sunt ammm cum sa ma exprim sa nu le jicnesc simplu curve, ma indrept catre ei pentru a le lua comanda.
Eu: buna numele meu e siko.
Una curva: esti bun nu buna ce prost esti.
Alta curva: ai dreptate
Un baiat: buna numele meu este Danke si as dori o bere fara alocoll te rog.
Baiatul 2: si eu tot o bere a da Vego ma cheama
Eu: voi ma adresez fetelor.
Ambele: pe tine
Eu: cum va cheama!
Curva1: pe mine Pinka
Curva2: pe mine Zuza
Eu: mai doriti alt ceva
Kilota: nimic
Eu: adrezandu ma baietilor sper ca si au dat seama ca comanda lor nu va fi luata.
Danke: prea proaste.Ii las pe baieti si merg sa i au comanda o iau si le o aduc.
Eu: poftim
Vego: ms
Zuza: si comanda noastra?
Eu: aici servim doar bauturi.
Pinka: saracilorrEu: nu stau sa le mai ascult si plec pana la urma am venit sa muncesc nu sa filtrez cu curve sau alti clienti le vad cu coada ochilui cum se ridica nervoase amundoua si ies pe usa cafenelei bine ca au plecat imi spun in gand.
Dupa scurt timp pleaca si baieti lasandumi bani pentru comanda ma duc sa i au si vad ca au lasat mai mult de cat trebuie ies din cafenea sa i strig sa le dau restu dar nu i vad . eee poate vin maine o sa le dau restu atunci desi cred ca au lasat intentionat mai mult sau poate eee ce mai conteaza le dau bani maine sau cand or mai veni.
Eu: hey vivi
Vivi: hey ce ai patit
Eu: nimic a venit un grup si incep sa i povestesc tot.
Vivi: ce panarame app cat au lasat
Eu: pai 50 de euro
Vivi: e clar ca e ciubuc adica ori caf de prost ai fi o bere nu i mai mult de cinci euro hai greseti cu doi cu trei dar cu patruseci si cinci e clar ca ei stiu cat e berea doar scrie si pe meniu ce e in plus e al tau:
Eu: poate ai dreptate nu stiu ce sa zic daca au dat mai mult din greseala sau nu stiu.
Vivi: ciubucul e ciubuc
Eu: o sa le dau restu cand vor mai veni si daca nu l vor il iau.
Vivi: faci cum vrei eu doar ti am expicat cum sta treabaIn timp ce vorbeam cu vivi ma suna mama
C. T. D.
Eu: hei mama
Ea: hey puiule poti sa vii acasa nu ma simt deloc bine
Eu: vin acum spun si inchid rapid .
C. T. Î.Eu: trebuie sa inchid mamei ii e rau..
Vivi: naspa si eu trebuia sa plec sper sa se faca bine mama ta
Eu: si eu sper .Iesimi amundoi din cafenea si eu o inchid cu cheia dupa care fiecare o luam in directi diferite.
Ajuns acasa urc rapid in camera mamei gasind o plangand
Eu: ce te doare
Mama: mia trecut ma durea in pipet si am crezut ca voi muri si nu voi apuca sa ti multumesc si sa ti spun ca te iubesc.
Eu: mama esti prea buna sa mori si dumnezeu e bun cu cei buni si stie ca am mare nevoie de tine bola te supara si oricat de tare sar agrava dumnezeu nu mi te ia te iubesc mama
Mama: si eu
Ii dau pastilele si ma duc in camera mas intoarce la cafenea dar mie frica sa nu i se faca rau iar si sa se agraveze.Imi iau o pereche de pantaloni de trenic negri scurti si un tricou gri ma schim cu ele si ma pun in pat . adormind la scurt timp .
Hey dragilor gata si acest capitol sper ca va place si daca nu va place ceva va rog sa scrieti si voi remedia .
Astept voturile si parelie voastere fie ele bune sau rele .
Pupici😘😘
CITEȘTI
Iubind-o pe ea indrqgostit de el
Chick-LitDaca te crezi perfect si fara nici o gresela de a lungul vieti tale te rog nu citi cartea aici o sa gasesti mii de greseli