V

24 4 5
                                    

Pov siko
Ma trezesc dimineata imi fac rutina ma imbrac rapid cu o pereche de pantaloni de trenic de culoare gri si un tricou tot de culoare gri .
Intru in camera la mama i la s pastilele si salata de rosi pe care am facut o si ies din camera .
Cobor jos ma incalt cu vesnici mei tenesi si plec la munca.

Cand ajung o gasesc pe Vivi deja la cafenea schimbata in uniforma de munca .
Ma schim si eu dupa care ma duc la ea.

Eu: hei
Vivi: buna

Ne plictiseam de moarte pana cand pe usa intra Pinka daca nu ma insel una din panaramele de altaieri .
Se aseaza la o masa si imi face semn sa vin la ea.

Eu: hey cu ce te servesc
Ea: cu un cappucino

Ma duc la dozatorul de cafea pentru ai face comanda dau sa ma intorc sa i dau comanda dar pinka era in spatele meu si cand ma intorc vars toata cafeaua pe ea.

Eu: scuze chiar nu am vrut dar ce cauti aici?
Pinka: pai am vrut sa ti spun ca vreau un 3 in1 nu mai vreau un capucinoo
Eu: bine hai sa ti dau un tricou.
Pinka ok

Ajungem in spate si scot din dulapior un tricou care il am de rezerva in caz de accident. Dau sa ma intorc sa il dau dar ea era deja in sutien i manez tricoul fara sa spuna ceva ma saruta saruta bine doar are experienta mainile mele se plimba pe corpul ei cand ne deslipim din sarut o observ pe vivi cum pleaca oare ne a vazut eh asta e nu imi pasa .

Pov vivi
Ma uit in jur si vad ca sunt singura in cafenea cred ca siko e in spate sa i dea un tricou panaramei.
Decid sa ma duc la el ajunsa vreau sa bat la usa dar vad ca este intredeschisa suprizandul pe siko sarutandu se cu aia plec deacolo cu lacrimi in ochii mi le sterg rapid nu vreau sa i dau satisfactie la scurt timp iese si ea zambind parasind cafeneaua.

Stau pe scaun si privesc in gol pana cand siko ma chema in spate sa l ajut cu ceva.
Ma duc la el si cand intru in camera unde era el inchide usa .
Indreptanduse nervos spre mine .
Siko: cum dracu iti permiti sa vi sa ma spionezi aăa zi stiai ca m ai intrerupt din ceva foarte important zi stiai cand te am vazut mi a pierit cheful atat de oribila ce esti i a zi ai fi vrut sa te sarut nu i asa vine spre mine sarutandu ma cu forta muscand de buza stai calma nu m as uita la una ca tine nu mai visa oricum ai poluezi mediul de geaba nici macar nu trebuia sa te nasti sau daca ai facuto trebuie sa mori probabil parinti tai topaie in ceruri ca au scapaf de tine esti un esec deasta te au lasat toti prieteni tai esecule esti concediata.

Eu: cu lacrimi in ochii incerc sa i explic ca nu il urmaream ci pur si simplu am vrut sa vad daca e bine ca nu am facut o intentionat dar degeaba nu il pot scoate din a lui parasesc cafeneaua cu lacrimi in ochii ducanduma acasa ajunsa ma descalt si intru in casa urc sus in camera si ma dezbrac te toate hainele si intru in cada dau drumul la apa si astept sa se umple daca tot vrea sa mor pai sa i indeplinesc dorinta i scriu pe o foaie dorinta implinita si incep sa fac taieturi adanci cu lama pe maini corp picioare simt ca ametes ma las cu capul in apa picand intr un somn adanc.

Pov siko
Ma trezesc in camera pe jos ce doamne iartama caut eu aici in fine vad ca e intuneric afara ma schimb in hainele cu care am venit si plec acasa .
Ajuns urc sus ma duc la mama si vad  ca doarme inchid usa si ma duc la mine in camera fac un dus si ma bag in pat adormind.

Ma trezesc dimineata imi fac rutina ma imbrac si ma duc la munca .

Au trecut cinci ore si vivi nu a venit cine stie poate are treaba plictisinduma vad postasul cum trece il opresc si i cer un ziar imediat platindul .
Ma atrage prima pagina titlul find sinucidere
Incep sa citesc si vad ca e vorba despre vivi inima imi sta in loc arunc ziarul inchid cafeneaua cu cheia si plec la spital .
Ajuns in spital intreb unde e vivi imediat ce imi spune salonul urc grabit la etaj un doctor iese din salonul ei spundumi ca e in coma explicandumi cum a fost gasita plus biletul doamne ce a fost in capul ei era asa fericita il rog pe doctor sa ma lase  sa stau cu ea intrun final cedeaza si ma lasa i trimit mesaj mamei explicandui ca sunt cu o prietena la spital.
Stau langa patul ei si plang ca un prost nu imi vine sa cred ce a facut

Au trecut mai bine de 3 zile si ea tot nu sa trezit in tot acest timp nu am facut mare lucru decat sa trec pe acasa sa vad daca i bine si slava domnului ca e

Dintr o data se aude un tauit si vad ca sunt de la aparatele unde este conectata vivi
Chem rapid un doctor acesta intra val vartej inconjurat de asistente si danduma afara .
Peste jumatate de ora iese si doctorul spundumi ca e bine dar acum doarme si ar trebui sa o las sa se odihnesca .
Fac cum imi spune si merg acasa o salut pe mama dupa care fac un dus cobor jos si pregatesc niste pizaa ca nu am mai mancat de mult si mie pofta incel sa fac aluatul pun mezelurile in aluat dupa ce l am taiat si altele dupa care o bag la cuptor .
Imediat ce se face incepem sa mancam si eu si mama .
Am terminat de mancat si de strans acum aflanduma in camera mea in pat privin catre tavan cu gandul la vivi adorm.

Hey preferati mei sper ca va place acest capitol la fel si celelante daca nu va place puteti sa imi scrieti in comentari si de ce nu va place plus alte intrebari despre carte

Iubind-o pe ea indrqgostit de elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum