1 dalis

45 4 5
                                    

- Saldaini!- sušukau ir pribėgusi prie aukšto berniuko trumpais, blondino plaukais apkabinau jį per kaklą pamaiviškai pakeldama koją.
- Sveika, mažule.- tarė mano vaikinas Lukas ir juokingai nusišypsojęs apkabino mane per liemenį.

Lukas ir aš bendraujam daugiau nei metus. Manau, kad esame puiki pora, o gyvenimas Veisterio mokykloje yra pasakiškas, kai aš, Džesika Brown esu pati populiariausia mergina mokykloje. Aišku, ir mano brolis Džeimsas Brownas yra vienas populiariausių vaikinų, kartu su savo šutve: Wiliamu, Marku, Tomu ir, žinoma, Luku.

- Kaip diena?- atsisukau ir pažiūrėjau jam į akis vis dar neatitraukdama rankų nuo jo kaklo.
- Nieko ypatingo, kol tavęs nėr šalia.- sušnybždėjo jis ir šyptelėjo.
- Awww, kaip miela, Lukai!

Bet nuostabią akimirką sugadino mano brolis Džeimsas.
- Ei, balandėliai! Nesiglėbesčiokit atviroje vietoje.- pašaipiai nusišypsojo Džeimsas.
- Ugh, gal pirmiausia pats mergina susirask?- pasakiau ir kartu su visais nusijuokiau.

Nuskambėjo skambutis į pamoką ir visi aplinkui pradejo skirstytis.

- Kokia tau dabar?- paklausiau nutaisiusi mielo šuniuko akytes.
- Anglu, o tau?
- Gaila, bet matkė.- nuliūdusi nuleidau akis nutaisiusi gailų balso toną.
- Tada, iki, maže.- nusišypsojo Lukas.
- Iki, saldainiuk.- tariau ir męs nuėjome kiekvienas į savo klasę.

*

Atėjau į matkės klasę ir pasižiūrėjau į mokytojos suoją. Jis buvo tuščias, tad vadinasi aš nepavėlavau.

Atsisėdau į trečios eilės paskutinį suolą, kur jau sėdėjo mano BFF Ema.

- OMG, labas, Džes!- suriko Ema stipriai apkabino mane. Ai tikslai, nepaminėjau, kad šiandien pirmadienis, tad nesimatėme dvi dienas.
- Sveika, Em.- ramiai pasisveikinau ir taipat ją apkabinau.

Visą matkės pamoką prakalbėjome apie įvairiausius dalykus: vakarėlius, rūbus, vaikinus ir panašiai. Kai pamoka baigėsi, išėjome į valgyklą, nes buvo didžioji pertrauka.

*Valgykloje*

-

Sveikos!- sušuko Tomas per visą valgyklą kviesdamas Emą ir mane prie jų didžiojo stalo.
Mes nusijuokėme ir pamojavusios Tomui atsisėdome prie jų stalo į savo vietas.

Man iš dešinės sėdėjo Ema, po to jos vaikinas Tomas, tada Wiliamas, Džeimsas, Markas ir man iš kairės Lukas.

- Sveika, maže.- nusijuokė Lukas kai atsisėdau prie jo.
Aš tai pat nusijuokiau ir švelniai pakštelėjau jam į lūpas.
- Aaa... Džes?- atsisuko į mane Džeimsas.
- Taip?- tariau ir gurkštelėjau bananų sulčių.
- Aš norėjau tau pranešti, apie tavo naują bendraklasę.

Gavos vos ne kaip teaseris, bet... Tai ir yra teaseris, nes mano brangioji ZoeThaHorse niekaip nepradeda rašyt savo istorijos pusės. Anyways...

Jei patiko, spauskite žvaigždutę⭐
Palikite komentarą⬇

⬇❤Džesika❤⬇

⬇❤Džesika❤⬇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
NaujokėWhere stories live. Discover now