Seara se lasa iar familia Stanley terminara de curatat camera ororii. Se adunara in living unde aveau sa isi petreaca noaptea pana le sosea mobila. Toti membrii familiei dormeau cu exceptia lui Shane, fetita nu putea dormi din cauza ca se simtea efectiv privita de catre cineva. Deodata se auzira niste pasi la etaj, aceasta speriata isi lua inima in dinti si se ridica si merse la etaj pentru a vedea ce se intampla, in acelasi timp strangea pandantivul primit de la bunica ei in mana si ochii ii erau inlacrimati de spaima. Dupa ce curatasera camera, parintii ei o inchisera dar mare ii fu oroarea lui Shane sa constate ca usa era larg deschisa. Cu cat se apropia mai mult de camera o luara fiorii, incepu sa tremure si scoase un tipat cand in fata usii aparu o silueta fantomatica, fu atat de rapida aparitia acesteia incat nu apuca sa vada ce anume era.
- Ce s-a intamplat scumpo? Intreba Damian speriat de tipatul fetitei.
- E ceva in camera aia tati, ceva rau! spuse Shane printre lacrimi vizibil terifiata de ceea ce a vazut.
- Dar ce ti-a trebuit sa urci aici in toiul noptii? intreba Sarah nedumerita.
- Am auzit niste pasi si am vrut sa vad ce se intampla.
- Trebuia sa ma trezesti pe mine sau pe mama ta Shane, spuse tatal ei pe un ton calm. Haideti , toata lumea inapoi la somn, maine vom avea mult de munca in amenajarea casei.
Seara trecu fara niciun incident,a doua zi, pe cand facea curat in camera unde aveau sa doarma Shane si Sarah , mama lor descoperi o fotografie in care era prezentat un baietel impreuna cu familia lui. Acestia nu pareau deloc fericiti.
- Draga, uite ce am gasit, striga Corey catre sotul ei. E o fotografie cu familia ce a locuit aici.
- Pare foarte veche, constata Damian uimit.
- Nu par deloc o familie fericita, copilul cel putin pare sa planga.
Pe cand cei doi incercau sa isi dea seama ce anume reprezenta fotografia, cele doua fetite se jucau prin casa. La un moment dat se auzi o bubuitura iar cand cei doi soti se dusera sa vada despre ce e vorba ramasera socati sa vada ca toate tablourile familiei erau sparte.
- Toata lumea afara! tipa Damian.
Familia speriata iesi din casa si fix in momentul acela usa li se trantii in nas semn ca ce era in casa nu-I voia sub nicio forma acolo.
Aflati afara, Shane arunca o privire casei prea speriata sa stie ce se intampla. Se uita la geamul camerei in care cu o seara inainte avusese incidentul cu entitatea misterioasa si in momentul acela vazu aceeasi entitate privind-o fix.
- Mami, tati, uitati! striga ea , dar in momentul in care parintii si sora ei privira geamul aceasta disparu fara urma.
- Ce ai vazut? intreba tatal mirat.
- Era ceva la geam, spuse Shane dar aparent nimeni nu o credea.
- Ti s-a parut , spuse tatal in speranta ca o va linistii pe Shane.
- Nimeni nu ma crede cand spun ca e ceva rau in legatura cu casa asta, de ce ? pentru ca sunt prea mica? Ei bine aflati ca sunt destul de mare sa inteleg ce se petrece.
- Dragule nu mai bine chemam noi pe cineva care se pricepe? De exemplu un preot?
- Ar fii o idee buna, spuse Damian si puse mana pe telefon.
La scurt timp,preotul ajunse, intrara in casa iar acesta isi dadu seama despre ce era vorba, mai ales dupa povestirile familiei.
- Chiar daca suna nebunesc, in casa voastra s-a instalat o forta malefica care pana si pe mine ma depaseste, e rezistenta la rugaciunile mele, as putea spune ca va confruntati cu un demon. Acesta a fost eliberat cand ati deschis camera. Eu i-am cunoscut pe vechii locatari ai acestei case, erau niste oameni care aveau cultul satanic in sange, sacrificau animale, in fiecare seara faceau descantece de tot felul, acestia au fost gasiti morti iar la autopsie au fost gasiti cu o cantitate mare de alcool si droguri in sange. Sfatul meu este sa parasiti casa pana cand nu ve-ti avea de suferit.
- Nici gand! spuse Damian , nu m-am chinuit atat sa dobandesc casa asta si sa o amenajez sa vina o aratare sa ma scoata afara.
- Cum crezi tu, eu doar te-am avertizat, nici tu nici macar eu nu o pot distruge doar cu o simpla slujba, va trebui sa cereti un ajutor de specialitate cat mai repede, am citit despre asemenea entitati iar cu cat va este mai frica cu atat ea devine mai puternica, va face orice ii sta in putinta sa va scoata afara.
- Ca sa ma poata scoate afara va avea mult de furca, spuse Damian, ne vom descurca. Multumim de avertisment , si ii trantii usa in nas preotului.
YOU ARE READING
Camera groazei.
HorrorEste povestea unei familii fericite mutate intr-o casa veche de la marginea orasului. Ce se va intampla cu ei ve-ti afla doar daca cititi. Lectura placuta.