Aku sebenarnya dah bebrapa kali come across kawan2 aku yg kata diorang stress dan dah x tahan dgn dugaan or masalah yg diorang ada.
Aku kalau ada kawan2 yg mcm ni, aku akan tanya dia okay ke tak n sedia utk jd pendengar kalau nak cerita apa2.
Sebab aku tahu, masalah ni x boleh di pendam sendiri. Sebab kalau di pendam, akan buat kita jadi gila.
Tapi, aku sendiri sebenarnya x pernah cerita masalah aku pada orang. Bkn x ada yg offer utk jd pendengar, it's just aku x biasa nk bercerita pada orang. Rasa janggal. Even kalau aku cerita pun, it's not all....
Aku lebih suka pendam masalah sendiri dan cuba settle kan sendiri.
Kalau dulu, masa zaman belajar dulu, aku x ada la problem sgt pun. So even aku x bercerita pun, aku masih mampu utk simpan sendiri.
Tapi sejak aku dah bekerja, sejak aku dah mula ada relationship dgn orang ni...aku rasa mcm dah susah nk simpan sendiri.
Kadang2 aku rasa aku ni mcm org perempuan dtg bulan. Emosi jadi x stabil.
Kadang2 tanpa sebab tiba2 sentap. Terasa hati. Padahal benda tu tak ada apa pun.
Alu ni sbnrnya dulu jenis yg tinggi kesabaran juga. Aku tak pernah marah pada org sblm ni. Tapi skrg, tiba2 aku jadi hilang sabar. Kerja aku ni sbnarnya bnyak kena berhubung dgn org awam n kontraktor. Aku pernah marah pada public yg buat aduan di ofis. Aku pun pernah marah kontraktor buat kerja x betul.
Kadang2 tanpa sebab tiba2 aku rasa mcm lonely...rasa alone n then jadi sedih tiba2...even sometimes aku nangis sorang2...tanpa sebab munasabah.
Aku just like what is wrong with me?!!
Gila!!
Hahaha
Aku rasa, mungkin aku dah gila...hahaha
Haih....
Ok done merapu....hahah
Tq for reading...(kalau ada yg baca..haha)
Bye.... Assalamualaikum
P/s: x perlu vote atau komen...tapi kalau nak vote n komen jugak lagi bagus...hahahah
YOU ARE READING
Luahan Perasaan
RandomIni bukan novel atau cerpen atau apa2 jenis cerita. Ini hanyalah tempat utk aku merepek sorang2...hahaha