Redha

55 5 0
                                    

Assalamualaikum...

Hai korang...

So...actually...something bad happened to me.

Dugaan yg besar...

Ujian?

Hukuman?

Entahlah...yg pasti sesuatu yg berjaya buat aku menangis...

Apa yang jadi tu, nantilah....bila aku dah sedia aku ceritakan...buat masa ni biarlah aku kuatkan diri dulu.

Looking at the bright side, at least I know that Allah noticed me.

Sebelum ni, hidup aku terlalu mudah. Maksud aku, sebelum ni, apa je yg aku nak...biasanya mmg mudah je utk aku dptkan.

Sampaikan aku terfikir yg samada mmg aku murah rezeki atau itu sebenarnya istidraj.

Aku ni jahat. Banyak sgt dosa. Umur dah dekat 30an, tp solat masih ikut dan. Nak solat aku solat, kalau malas aku tinggalkan ke. Di luar org nmpk aku baik. Tp sbnrnya x pun.

Tapi, bila dah jadi mcm ni, aku ad rasa lega. Aku lega sbb Allah bagi aku ujian yg besar ni. Aku lega sbb Allah masih nampak aku. Allah masih belum abaikan aku. Alhamdulillah.

Skrg ni, aku dah redha...actually sdg cuba redha dgn apa yg dah jadi. Mmg salah aku sendiri pun. X boleh nak salahkan sesiapa.

Jadi, buat masa ni...rasanya aku mgkn x update apa2 novel aku lagi. Mood masih kelaut ni.

Anyway..thanks for reading. Tlg doakan aku sihat2 je n dpt teruskan hidup ni mcm biasa...

Assalamualaikum..

Luahan PerasaanWhere stories live. Discover now