Dear friend..
Kau okay tak?
Kau up status cam tgh stress sgt
Please, jgn cam ni....aku x suka tgk kau cam ni..
Please be happy..
Kau tak penat ke asyik mcm ni...
Masa kau ada partner kau stress...kau h single pun kau stress...
Please la....syg diri kau tu...
Aku risau tgk status kau cam tu...
Nak je rasa aku ws kau..or call kau
Tapi aku takut...
Setiap kali aku nk ws kau, aku teringat balik kau punya reply dulu..
'busy...busy...nanti aku ws balik'..
Tapi sampai ke sudah kau x ws aku balik...
Bila aku nak call kau, aku teringat balik dulu kau pernah reject fon call aku...pastu kau ws
'kau nak apa? Aku busy'
Aku x nak apa pun, aku just concern risau kat kau...tapi tulah, mungkin aku ni ganggu kau je.
Kau slalu up status kata kau lonely, alone...x ada siapa kat sisi kau...
Tapi dr dulu lagi aku selalu kata, aku ad je utk kau. Kau boleh cari aku bila2 je. Kau ad no fon aku, boleh call, boleh ws. Kau ad semua sosmed aku...yg ds or yg real...kau tahu rumah aku...kau boleh cari aku bila2 je kau mahu. Tapi x pun.
Mungkin kau tak perlukab aku. Tak pelah...x kab aku nk paksa kau pulak.
Sebab tu aku just luah semua kat sini sebab aku tahu, kau tak akan baca post ni.
Tak tahu kenapa kita sekarang mcm ni. Tapi this is what we are now. Can't wish for more.
Anyway...please...be happy...jgn fikurkan sgt....no one care for you except for yourself.
Good nite friend, semoga esok bangun dan lupakan segala masalah.
YOU ARE READING
Luahan Perasaan
RandomIni bukan novel atau cerpen atau apa2 jenis cerita. Ini hanyalah tempat utk aku merepek sorang2...hahaha