Wolfey:Salutare Wattpad!Sunt Wolfey si astazi sunteti martorii unei noi emisiuni ala je!Mai exact:"Copchil retard sau no"(scris intentionat).In aceasta emisiune vom aduce cate un membru CP....adus cu forta ca nimeni nu vrea sa vina.......Invitatul special de azi este nimeni altul decat mutilatul nostru preferat*tuse*defapt toti il uram dar nu conteaza*tuse*Jeff the Killer!O invit pe asistenta mea,Jane sa aduca in platou puradelul!
*apare Jane care il aduce pe Jeff* *bietu Jeff era legat de scaun*
Wolfey:Multumim Jane!No bun...so...Jeff cum te simti in aceasta seara?Toate bune?
Jeff:Am mers acasa,am mancat Nuttela,am fost rapit de Jane...NORMAL CA NU SUNT BINE!AJUTOR!RETARDATA ASTA MA TINE CU FORTA!
Wolfey:STF copil retard!Daca esti cuminte pana la capat te las sa pleci!
Jeff:Bine........-_-Te urasc Wolfey!
Wolfey:Owww si eu te iubesc Jeffrey-_-Acum raspunde la o intrebare simpla si dupa pleci.Inteles?
Jeff:Da....ce intrebare?
Wolfey:Esti un copchil retard sau no?
Jeff:No!
Wolfey:Mai esti si mincinos hăh?TRAPA RUSINII!
*apare Jane care trage de un maner si Jeff cade intr-o trapa*
Wolfey:Cum e acolo jos Jeffrey?=)))
Jeff:Bleah!Asta e gunoi?
Wolfey:Bingo!*evilface*Cam asta a fost si premiera emisiunii "Copchil retard sau no"!Eu sunt WolfeytheKiller si ne vedem cu un nou capitol maine!Cya!
*se sting toate luminile*
Jeff:Ajutor mai!Inca sunt aici!Aaaa!Sobolan!
CITEȘTI
CreepyPasta=)))
RandomHey!Sunt Wolfey!In aceasta carte voi posta pamflete cu(,)CreepyPasta.Va anunt ca unele o sa fie cancer asa ca nu e vina mea daca vi se arde pupila sau aveti cosmaruri la noapte.=))))Spor la citit:)