Hoofdstuk 4

133 1 0
                                    

Tineke POV

Ik word wakker in de armen van Koen. Beter kan niet! Ik wrijf met mijn handen door zijn haar. "Ik ga douchen, kom je mee?", ik volgde hem naar de badkamer. Als we klaar waren aten we snel ons ontbijt op en gingen ons naar het werk. Brigitte was de enige die al in de refter zat. Ze keek ons aan met een glimlach tot over haar oren. "Wat is er?" vroeg ik. "Niks". 'Waarom zit ge dan zo te lachen?' Vroeg Koen. 'Gewoon jullie zijn zo schattig samen.' Koen in ik keken elkaar aan en begonnen te glimlachen. 'Ge moogt wel nog niks zeggen tegen de rest he!' Zei ik waarschuwend. 'Nee nee, komt in orde!'. Op dat moment komen Floor en Femke binnen. 'Wat komt in orde?' Vroeg Floor nieuwsgierig. 'Niks hoor.' Zei Brigitte snel. Als iedereen er was deelde de chef de takenverdeling uit. Ik, Koen Floor en Femke moesten papierwerk doen en de rest mocht op patrouille. 'Pfff... weeral papierwerk!' Zuchtte Koen. 'Kom als we nu beginnen dan zijn we er nog voor de middag van vanaf.' Zei ik tegen koen. We begonnen er direct aan.

Floor POV
'Zeg Femke' zei ik. 'Ja'. 'Vind gy nu ook ni da de koen vaak heel lang naar Tineke zit te staren?'. 'Ah nee da valt mij ni echt op.' Zei ze. 'Jawel! Ik denk da Koen verliefd is Tineke. ' zei ik. Femke keek mij geschokt aan. 'Ma nee Floor gy zie spoken!' 'Nee ik denk da echt! Moet gy koffie hebben?' Vroeg ik. 'Ja graag.' Antwoordde ze. Ik stond recht en gin naar het bureau van koen en Tineke. 'Moeten jullie koffie hebben?' Vroeg ik. 'Ja graag!' Zeiden ze in koor. 'Eh Koen kunt gy misschien effe meekomen want ik kan moeilijk 4 tassen alleen dragen he.' Zei ik subtiel. Oké nu was mijn kans. Ik moet hem gewoon vlak af vragen. 'Zeg Koen, ik moet u eigenlijk iets vragen.' 'Shoot!' Zei hij. 'Bent gy verliefd op Tineke?' Hij begon te lachen en zei: 'Hoe komt ge daar bij?' Vroeg hij al lachend. 'Gewoon hoe ge kijkt naar haar enzo.' 'Oké oké, Tineke en ik zijn een koppel.' Ik keek hem met grote ogen en een open mond aan. 'Echt!? Proficiat!!' Zei ik blij. 'Waarom proficiat?' Vroeg Femke die plots binnenkwam. Ik draaide min om en zei heel blij: 'Koen en Tineke zijn een koppel!' 'Echt? Floor dan had je dus toch gelijk.' Zei ze verbaasd. 'Jep, ik zei het toch.'

Koen POV
'Floor en Femke weten het ook nu' zei ik tegen Tineke. 'Oké misschien moeten we het maar gewoon tegen iedereen zeggen' zei ik. 'Ja misschien wel, maar eerst de chef.' Zuchtte ik. We gingen naar den bureau van de chef en klopte op de deur. 'Ja' ze hij. We gingen allebei binnen en klopte op de deur. 'Chef wij moeten u eigenlijk iets zeggen.' Zei Tineke. 'Zeg maar' zei hij. 'Tineke en ik zijn een koppel. Al een maand.' Zei ik. Er verscheen een grote glimlach op het gezicht van de chef. Tineke en ik keken elkaar verbaasd aan en keken dan weer naar de chef. 'Ik ben heel blij voor jullie en voor mij is dat ook geen probleem zolang het werk er maar niet onder lijd.' Zei hij met een grote glimlach. 'Da zal zeker niet gebeuren chef!' Zei ik blij. We gingen allebei naar de refter, want het was middag pauze. Als iedereen in de refter zat besloten we om het aan iedereen te zeggen. 'Lieve collega's Koen en ik zouden jullie graag iets willen zeggen.' Zei Tineke. Floor en Femke keken elkaar met een grote glimlach aan. 'Tineke en ik zijn een koppel.' Iedereen keek ons met grote ogen aan. Behalve Brigitte, Floor en Femke dan. Daarna volgde meteen alle lieve felicitaties.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 06, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De buurtpolitie: Ware liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu