-Haide, Annia! îmi țipă Ashton în față, cu intenția de a mă războii cu el cine termină mai repede paharele pline cu alcool.
-Of, bine! spun, dându-mi ochii peste cap, încercând să nu râd.
Muzica răsună puternic în boxele imense din încăperea în care ne aflăm. Suntem la Casa Frăției a Universității din Washington. Locul e plin de studenți beți, care dansează pe mese sau se sărută la colțurile holului. Muzica Electro pur și simplu îmi bubuie în piept, dar ador senzația asta.
-Josh, te bagi? îl întreb pe băiatul de lângă mine.
Josh nu mi-e doar prieten, ci și iubit, chiar dacă e mai mare decât mine cu doi ani. Suntem împreună de un an. Un an plin. Oh, amintiri... Împreuă am jefuit până acum patru bănci, am spart patruzeci și unu de conturi bancare, am furat unsprezece mașini și ne-am făcut încă douăsprezece tatuaje. Bine, eu cinci, el șapte. Ne-am cunoscut la Clubul de Carte. Pe-atunci eram proaspăt absolventă de liceu, plus mândră că am atins vârsta de optsprezece ani. Și, totuși, Clubul de Carte ne-a adus împreună. Ador cărțile. Și Josh le adoră, chiar dacă nu dăm impresia că citim foarte mult. Suntem extrem de diferiți față de cuplurile romantice și siropoase, dar noi ne iubim în felul nostru. Ei bine, într-un fel mai ciudat...
-OK, îmi spune Josh, răspunzându-mi la întrebare.
-La trei, da? Unu, doi, TREI!
Când am auzit numărătoarea lui Ashton, m-am concentrat către băutura arzătoare. În cinci secunde am băut trei pahare, deși adversarul meu conduce. Nu, nu și de data asta!
La sfârșit, conștientizez că l-am învins, lumea fluierând și pocnind din palme. Mă simt bine, de fapt, foarte bine. Mă doare capul și gâtul mă ustură, dar nu regret nimic.
Îl iau de mână pe Josh, ridicându-ne în picioare de pe parchetul lucios. Urcăm scările, ocolind persoanele care ne încurcă trecerea. O fată își pune mâna pe pieptul lui Josh, zâmbindu-i fermecător. Fața mea se transformă într-una de furie, dar zâmbesc când el o îndepărtează cu un simplu gest de înlăturare a palmei ei mici. Se uită la mine cu o privire ciudată, dar îi scot limba și continui să merg spre un dormitor.
-An, ești geloasă? mă întreabă, când ajungem într-o cameră goală. În sfârșit, puțină liniște.
-De ce aș fi? Nu e mai bună ca mine.
Râde, apoi îmi prinde părul într-un pumn strâns. Mă strânge la pieptul lui, sărutându-mă pe gât ușor și umed. Ador când face asta.
-Știi doar că pe tine te iubesc, îmi șoptește la ureche, ridicându-mi părul de pe ceafă.
-Știu. Te iubesc, Josh, îi spun cu sinceritate, în timp ce mă apucă de coapse și mă așează pe pat. Mă întorc cu spatele la el, lăsându-l să mă înconjoare cu o mână de talie. Îmi închid ochii și încerc să adorm, chiar dacă muzica Electro încă vibrează în pieptul meu.
*
Dimineață, încerc să-mi deschid ochii încețoșați, dar renunț, adâncindu-mă mai tare în pernă. Îmi plimb degetul arătător pe încheietura lui Josh, care încă doarme. Îmi respiră în ceafă, pot simți aerul cald care-i iese pe nări. E așa de adorabil.
Încerc să-mi deschid de data asta ochii definitiv, înlăturând lacrimile de dimineață aflate în colțurile ochilor. Iau o gumă de pe noptieră, încercând să scap de gustul oribil din gura mea.
CITEȘTI
Affair Love
Romance-Book one- Annia și Josh McKanzie sunt un cuplu proaspăt logodit, trăindu-și viața împreună, la maxim. Amândoi fiind genul 'sălbatic', aceștia și-au început o afacere murdară, unde jefuiesc persoanele bogate și omoară fără milă pe oricine care încea...