Sabah olmuştu kahvaltımı yapıp annemi öpüp okula gittim.Okulun ilk günüydü.Çok heyecanlıydım.5. Sınıfa başlıyordum.Sınıfımı hemen buldum.Sınıf öğretmenimiz Bayan Jordon'du.Öğretmenimiz çok şişmandı ve herkesi kötülerdi.Zil çalmıştı koşarak sınıftan çıktım.Tamda çıkçaktım ki birden kendimi yerde buldum.Herkes benim etrafıma toplanmıştı.Sanırım neden olduğunu biliyordum.Muz kabuğu yüzünden düşmüştüm.Bu yüzdende herkes toplanmıştı.Herkes bana bakıyor gülüyordu.Bana ucube diyorlardı kalkıp hemen sınıfa koştum.Benle gelen bir çocuk vardı,bana "Arkadaş olalımmı" dedi.Bende tmm dedim.Adını sordum "Jack" dedi.Zil çaldı,Bayan Jordon hemen sınıfa geldi.Bayan Jordon'dan nefret ediyordum.4. Sınıfta beni tahtaya kaldırıp tek ayak üstünde durdurdu.Bütün sınıf bana gülmüştü.Yine bizim öğretmenimizdi.Beni tahtaya kaldırdı.İşte o an korktum.Acaba ne yapcak.Beni tanıdığını söyledi ve çok ucube olduğumu söyledi.Bütün sınıfın önünde rezil oldum.İçimden ağlamak geldi ama ağlamamalıydım.Bir an gözlerim kızardı.Bir öğretmen yüzünden 30 kişiye rezil olmuştum.Zil çaldı hemen tuvalete gittim.Yüzümü yıkadım.Hiçkimseye gözükmeden ortadan kayboldum.Arkadaşım Jack hemen yanıma gelip neler olduğunu sordu.Bende olanları anlattım.O bizim sınıftan değildi karşı sınıftandı.Beraber kantine gidip birşeyler yedik.Jack çok iyi bir arkadaştı.Beni mutlu ediyordu.Yine zil çalmıştı,şu tenefüsler keşke 20 dk olmasaydı.Çok çabuk zil çalıyordu.Hemen sınıflarımıza gittik.Bu sefer başka bir öğretmenimiz Bay Edisti.Öğretmenimiz çok iyiydi.Yeni tanıyorum.Çünkü o öğretmeni hiç görmemiştim.Hemen sordum."Öğretmenim siz bu okula yeni mi geldiniz?" dedim.O da "Evet" dedi.Ben kaç yıldır bu okuldaydım bütün öğretmenleri tanıyordum,ama bu öğretmenimizi hiç görmedim.Edis öğretmenimiz bize yazın ne yaptığımızı sordu bizde cevapladık.Sıra bendeydi bende şöyle dedim"Öğretmenim yazın bol bol gezdim,eğlendim,oyun oynadım,kitap okudum dedim"Sonra sınıfın şişkosu Tom hemen atıldı ve şöyle dedi."Hocam kesin yalan söylüyordur,kitap okumamıştır,çünkü o ucube"dedi.Ben ne yapcağımı bilmiyodum çünkü sınıf yine bana gülüyordu,dersten hemen çıktım ve bahçeye kaçtım.Sonra öğretmenimiz Edis benim yanına gelip benle konuştu.Bana moral vermişti.Sınıfa beraber gittik.Öğretmen sınıfla konuştu,onları uyardı.Son 2 ders kalmıştı,1 günde 5 ders işliyoduk.Zil çaldı hemen Jack'le yine gezmeye başladık.Bahçede gezdik.Zil çaldı bu sefer başka öğretmen girdi sınıfa.Bayan Nikola çok kızgın bir öğretmendi.Bize bir şey sormadan dersi serbest bıraktı bizde dışarıya gittik.40 dk sonra zil çaldı.Jack'ı bu sefer bulamadım.Sonra bulurdum.Müdür mikrofonla eve gidebileceğimizi söyledi bende hemen eve gittim.Annem niye eve geldiğini sordu bende olayı anlattım.Akşam yemeğini yiyip,kitap okuyup bilgisayarla oynayıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ucubenin Günlüğü
AdventureEğlenerek okuyacağınız bir kitaptır Takip etmeyi ve beğenmeyi unutmayın