2.Gün-Sınıfıma Alışıyorum

71 4 0
                                    

Sabah kalkıp herzamanki gibi kahvaltımı yapıp dişlerimi fırçlayıp annemi öpüp okula gittim.Okula gidip sınıfa girdim.İlk iki dersimiz Bayan Nikola ile geççekti.Öğretmenimiz bize bir soru sordu.Bu soruda "En çok kimi seviyosunuz?".Bizde cevapladık,sıra bana geldiğinde"Annem" dedim.Neden bu soruyu sormuş olabilir ki.Sonra niye sorduğunu söyledim.O da hiçç öylesine dedi.Sonra 2. ders bize oyun oynatacağını söyledi.Bizde çok sevindik.Öğretmenimiz serbest bıraktı bizi.Ben öylesine masaya uzanmış yatıyordum.Zil çaldığında bahçeye çıktım.Jack neden yoktu?Dünde yoktu.Keşke evini öğrenseydim.Neyse yinede okula gelicekti.Bahçeye çıkmıştım o arada Tom ve arkadaşları gelmişti.Maalesef bu anı günlüğüme yazmalıydım,çünkü en güzel an burada başlıyordu.Neyse ben devam edeyim.Tom gelip bana "Ucube"dedi.Bende ona şöyle dedim.Ama bi dakika bişey demeliyimki burda işte kendimi savundum,okuyunda görün.İşte dediğim şey "Hey bana bakacağına kendine baksana,bana ucube diyeceğine kendine desene,UCUBE",burayı bilerek büyük yazdım...

Neyse ondan sonra bana öylece sinirli sinirli baktı,ama ben korkmadım.Sonra yanımdan gitti.Yine zil çalmıştı.Öğretmenimiz Nikola bize hangi oyun oynayalım diye sordu.Bizde "Sandalye Kapmaca" dedik.Öğretmenimizde tmm dedi.Bizde oynadık.Kazanan ben oldum.Hep böyle oynadık.Zil çaldı,bahçeye çıkıp oynadım.Size değişik gelebilir ama bizim sınıftaki Tom tebrik etti beni.Çok şaşırdınız değilmi,benle dalga geçen Tom beni tebrik etti.Çok şaşırdım.Ne yapayım bende "Sağol" dedim.Zil çaldı ve sıra beden dersi öğretmenimiz Bay Edis'tey di sıra.Yaşasın dışarıda ders göreceğiz.Zaten herkesin çok sevdiği ders Beden dersidir.Neyse Edis öğretmeni 1. günde tanımışsınızdır.Şu bana yardım eden.Edis öğretmenimiz gelip bizlere beden dersi hakkında bilgiler verip egzersizler yaptırıp serbest bıraktı.Zil çaldı.Ter içinde kalmıştık,çok yorulmuştuk,halsiz kalmıştık.Yine ders zili çaldı Edis öğretmenimiz bu sefer serbest bıraktı.Ha aklıma gelmişken şunuda söyleyeyim,Sınıf öğretmenimiz Bayan Jordon'u bugün okulda hiç görmedim.Müdüre sormaya gittim oda hastalandığını ve 1 hafta gelmeyeceğini söyledi.Rüyamı görüyordum,gerçekten Jordon öğretmenimiz yoktu.Hemen sınıftakilere haber verdim."Eve gidebileceğimizi söyledim"hepsi çok sevindi.Zilin çalmasını heyecanla bekliyordum.Saatime bakıp saniyeleri sayıyordum.10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 derken zilin sesini duyarak hemen çıktım.Eve gittim.Günlüğüme bu günkü olayları yazdım.Sonra internetten cesur olmayı araştırdım.Çünkü bana ucube demelerinden bıktım.Ama bugün güzel bir gündü.Cesur olmak için çok güçlü olmalı ve güçlü olmak için çok çalışmamızı söylüyordu.Bende çok çalışıyordum.Spor yapıp bahçemizde koşuyordum.Ama tek bunlar gerekli değildi.Annem babam yemeğe çağırdı bende gittim.Ee insanın günde en az 3 öğün yemek yemesi gerekir.Bunuda günlüğüme eklemeliyim.Yemeğimi yiyip,odama gittim.Günlüğüme yeni bilgiler ekledim.Gece olmuştu.Artık yatmalıydım.Haydi bir günün daha sonuna gelmiştik.İyi geceler günlük ve tüm sevdiklerim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Ucubenin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin