Într-adevăr, a doua zi, Alisha cu greu își amintește ce s-a întâmplat, dar încă are în minte câteva frânturi, cum ar fi momentul confesiunii, și cam atât. Se trezește cu capul pe masa din bucătărie, cu Zoey lângă ea, proaspăt trezită și ea, cu ochii umflați și roșii.
- Neața, Alisha...
- Ai plâns azi noapte? Ce-ai pățit?
- Păi...
Alisha își ia prietena în brațe.
- Știi că poți să-mi spui orice, nu?
- Păi, mi-am dat seama că...
- Spune.
Zoey se desprinderea din îmbrățișare și o privește cu durere.
- M-am îndrăgostit.
- Oh, dragă, nu trebuie să plângi pentru asta. Hai, povestește-mi, iar eu mă duc să fac ouă fierte, bine? spune zâmbind Alisha.
- Păi, stăteam aseară și mi-am imaginat ce s-ar întâmpla dacă ar muri toți băieții pe care i-am cunoscut.
- Ce minte creativă, chicotește cealaltă.
- Și mi-am dat seama că pe el l-aș plânge cel mai mult, și pentru el m-aș îmbrăca în negru...
- Te îmbraci în negru oricum, badass ce ești. Și, vezi tu, dacă l-ai jeli cel mai mult, nu înseamnă că îți place de el, poate că pur și simplu sunteți foarte apropiați și îl percepi ca pe cel mai drag prieten.
- M-am gândit la asta, dar apoi mi-am pus întrebarea : Ce-aș face dacă m-ar săruta brusc?
- Și ce ai face?
- I-aș răspunde la sărut.
- Atunci oficial ai un Crush!! Îmi amintesc că atunci când eram în Greenwich, nu-ți plăcea cam niciodată de nimeni. Dar, până una alta, au trecut mulți ani.
- Mda...
- Și, ai de gând să-mi zici cine e?
- Jack.//////////
Lily și Scarlet stăteau în curtea casei, pe o băncuță.
- Cum îți mai merge, Lil?
- Eh. Am venit într-o vacanță și m-am mutat aici. Dar vara se va sfârși la un moment dat. Și va trebui să mă întorc la facultate.
- Cum de n-ai terminat încă?
- Sunt la medicină.
- Ah, condoleanțe.
- Mda.
- Cu dragostea cum îți merge?
- Păi, îți amintești când eram în Greenwich, și le spuneam tutor că sunt bisexuală în timp ce eram straight? Ei bine, acum chiar am devenit bisexuală.
- Și cum e?
- Asta e ca și cum te-aș întreba eu cum e să-ți placă băieții.
- OK.. Și acum îți place de o fată?
- Nu știu, posibil..
- Cum adică?
- Nu sunt sigură că o plac acum, dar probabil că mă voi îndrăgosti de ea în curând.//////////
- Hei, pot intra? i se adresează Ben lui Evelyn.
- Normal, dar să închizi ușa.
- Aveam de gând s-o fac oricum.
Ben se apropie de Evelyn, așezându-se lângă ea pe marginea patului.
- Probabil că îți amintești ce ai văzut în camera mea..
-Da, cum aș putea uita?
-Așa, păi... Îmi promiți că păstrezi secretul?
- Ben, trebuie să-mi spui ce se întâmplă...
Ben o sărută scurt pe buze.
- Te rog, Evelyn...
- Uhh, nu vreau să ți se întâmple ceva...
- Eu nu vreau să pățești ceva, fac asta pentru tine. N-ai încredere în mine?
- Ba da, dar...
- Cât de multă încredere ai în mine?
- Nu-ți pot explica prin cuvinte...
- Poți s-o faci altfel? zice Ben, plimbându-i degetele pe umărul ei, iar mai apoi spre baza gâtului.
- Aș zice că poate da...
Evelyn îi ia mâna și i-o pune la fermoarul rochiei. Ben îl desface, iar tânăra se ridică în picioare, rochia căzând pe podea, lăsând-o numai în lenjeria cu dantelă, de un albastru spălăcit. Ben o ia în brațe bridal-style și o așază pe patul matrimonial.
- Ești sigură că asta vrei?
- Mai sigură ca niciodată.
Ajungând deasupra ei, îmbrăcat doar în boxeri, îi șoptește la ureche :
- Cred că m-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine...
CITEȘTI
Cheat House
Teen FictionDupă mai bine de 10 ani după terminarea gimnaziului, gașca este reunită din senin. A trecut atâta timp, dar oare se va schimba ceva?