PART 13

178 18 5
                                    

Pada keesokkan harinya di sekolah

Dahyun pov
Wahhhh.. Rindunyaaaaa sekolahhhh.. Heheh tak sabar nak buat suprise dekat jimin yang aku dah boleh pegi ke sekolahh.. Baik aku masuk kelas cepat sebelum cikgu datang.

Semasa otw ke kelas, tiba-tiba sehun iatu kawan kepada Chanyeol menegur dahyun.

Sehun : Hai dahyunnn !! Lama tak nampak awak.

Dahyun : Ehh haiii.. Awak kenal saya ke?

Sehun : Ohh maaf.. Nama saya sehun. Kawan chanyeol.. Hehe

Dahyun : Ohhh kawan chanyeol.. Mesti dia ada cite pasal saya kat awak kan?

Sehun :  Aah ! Banyak dia puji awak dekat saya.

Dahyun : Wow daebakk

Sehun : erm dahyun.. Saya nak mintak tolong boleh?

Dahyun : Mintak tolong apa ya?

Sehun : Boleh saya pinjam jari awak sekejap? Saya nak try sarungkan cincin dekat jari awak

Dahyun : Eh? Untuk apa?

Sehun : Saya nak hadiahkan cincin ni untuk gf saya. Saya nak try dekat awak.. Kalau buruk saya nak tukar yang lain.

Dahyun : Ohhh okayyy bolehh2

Dan masa tu pula..

Jimin pov
Adoiiiiii time macam ni lahhh sakit perutt.. Pagi2 je asyik nak terberak. Tadi kat rumah takda pulak rasa nak terberak. Menyampah betul aku. Ehhh.. Tu bukan dahyun ke? Atau aku yang buta ? Siapa laki tu?? Kenapa laki tu..... Sampai hati kau dahyun. Kau mempermainkan aku.. Kau tipu aku selama ni.

JENG JENG

Jimin : Dahyunnn !! Apa semua ni??? Haaa?? Jantan mana pula kau amik ? Dah boleh datang ke sekolah tak bagitau aku? Woww hebattt..

Dahyun : Jimin.. Noooo.. Awak salah fahammm.. Saya boleh jelaskan..

Jimin : Aku taknak dengar apa2 dahh.. Aku belum buta lagi. Aku dah nampak. Sampai hati kau !!! Aku taknak tengok muka kau !

Jimin pon berlalu pergi ~~

Sehun : Dahyunnn.. Im so sorry.. Saya taktau semua ni akan terjadi.. Maafkan saya.

Dahyun : saya nak bersendirian. Bye.

Selepas dahyun tiada

Chanyeol : Good job brooo.. Bagus lakonan kauu.. Aku sukaaa.. Bagus. Nahh rm500 upah kauu. Jangan bagitau sapa2 pasal bende ni. Kalau tak , nahas kauu.

Sehun : woww thanks broo.. Berehh2 pape roger

Dahyun pov
Kenapa semua ni terjadi.. Plan aku hancur.. Jimin dah benci aku.. Macam mana sekarang ni. Takkan aku dah takda pape hubungan dengan jimin sekarang. Kalau laki tu tak tegur aku , dah lama benda ni tak terjadi.. Macam mana sekarang ni💔💔

       

                        Bersambung

                           




You Are My Only One Where stories live. Discover now