eerste schooldag

197 6 3
                                    

Maaaaaamm !!! schreeuw ik vanuit mijn kamer . Wat is er schat ?? Mam ik voel me niet lekker mag ik thuis blijven alsjeblieft ? nee schat het is de eerste schooldag in de 3e en je zat vorige jaar nog op een andere school , dus schiet op en kleed je om . Pfff waarom tttapt ze er gewoon niet in zoals elk ander ouder .

*op school *

de bel is gegaan en ik zit in de klas . Het is nog roemoerig in de klas en de leraar klapt in zijn handen en toen was het stil . Voordat de leeraar iets kon zeggen riep er iemand : we zijn geen kleuters hoor !!

leeraar : jah dat weet ik maar dat is de enige manier om julie stilt te krijgen . maar goed even verder . ik zie oude en niewe geziichten dus we doen even een vragen ronden en we beginnenn met ....... geen idee ik pak even de lijst ! iedereen begint een beetje te lachen en is dan gelijk weer stil. oke Amber begin

Amer : heey hoii , mijn naam is Amber en ben 15 , en kom uit New York ( zegt ze heel overdreven kauwend op een bubble gum )

Max : hey mijn naam is Max , ben 15 en kom uit Las Vegas .

Lisa : haaaii mijn naam is Lisa maar noem me maar Lizz kben over 2 weken 15 en ik kom uit New York.

Brendan : mijn naam is Brendan , ben 15 en ik kom uit milaan

En zo gaat het de hele lijst door. pffff waneer is het nou eindelijk klaar ... na enkele minuten hoor ik mijn naam en sta ik op .

Hallo mijn naam is Rosa , ben 14 jaar en kom uit het dorpje .. wil ik zeggen en hoor iemand roepen : hou je bek nurd en iedereen begint te lachen . HAHAHAHAHHAHAHA . dan roepen ze allerlij gemene woorden en de leraar probeert ze tegen te houden maar het lukt niet . Amber komt naar me toe en plakt haar kauwgom in me haar en geeft me een stoot in mijn buik terwijl Lisa een drankje over me heen gooit. ik ren de klas uit en sluit me op in de toilet todat ik .........

heeey allemaal ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden !! ik ben geïnspireerd door 2 leuke , gekke vrindinnen genaamd Iamahandsomesmurf en justshutup

xxx~zeg kaasssss!!!!

Ik hoor een zacht geklop en doe de deur open. Ik kijk rond maar zie niemand dus besluit ik om mijn haar onder de kraan te houden en mijn kleren te schoonmaken . En dan hoor ik het weer . Wie is daar , halooow , het is echt niet grappig hoor !! kom te voorschijn !! Oke , kijk in de spiegel hoor ik iemand zeggen . Dus ik kijk in de spiegel en sta verstijfd stil . Omg Omg !! AAAAAAHHHHH . Stillll !!! Roept de geest in de spiegel. Ik sta stil ( nog steeds in shok van wat ik zag ) en maak me bewust dat ik maar halusineer. Volgens mij ben jij de uitverkorene . Huuhh de uitverkorene ? ik ?? Jah we houden je al een tijdje in de gaten en we denken dat jij de uitverkorene bent . En om dat zeker te weten .... pak je dit mes en steek je zelf neer . welke mes ??? Deze in de spiegel MOEHAHAHAHAH . Neee ben je gek geworde !! Ikk probeer te rennen en dan glijd er een mes net net langs me heen en voordat ik de deur kon openen .......

halootjes !!! wat vinden jullie van mijn boek ?? vote of comment !! trouwens ik draag dit hoifdstuk op aaaaan ....... NeverStopDreamingX . een hele goeie vrindin van me en lees haar boeken want ze zijn supper xxxxx KAAASSSJEES

wraaak...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu