UNU

619 77 9
                                    

Don't worry, be happy.

 

Yoongi deschide ușa casei și intră. Se descalță și își pune tenși negri lângă ușă. Inhalează mirosul de mâncare dinspre bucătărie și este întâmpinat de Mrs.Min.

"Hei mamă."Yoongi îi sărută obrazul fin al mamei lui și se așează la masă.

"Bună scumpule, cum a fost azi?" Mrs.Min așează farfuria împlută cu spaghete în fața brunetului.

"A fost bine, sunt puțin obosit."Brunetul răspunde și după cască lung și își freacă ochii.

"Nu te mai scărpina, nu ți-am spus că nu e bine să faci asta ?" Mrs.Min chicoteşte la comportamentul tânărului de bebeluș.

"Scuteș-te-mă.. " Yoongi râde înapoi și începe să mănânce. După ce termină, își sărută mama pe obraz, pune farfuria în chiuvetă și se îndreaptă în camera lui.

Telefonul începe să-i sune și răspunde. "Ce vrei ?" Spune pe o voce răgușită de somn și se întinde în pat.

"Ceau coae, vi pe afară ?" Răspunde Taehyung, prietenul lui,  pe o voce groasă. Yoongi îl invidia pentru vicea lui.

"Mor de somn, jur, chiar nu pot. " Brunetul oftează și îi inchide spunându-i că se pune să doarmă.


●•●

"Yoongi.. Trezește-te !" O voce răgușită se aude în camera lui Yoongi.

Tânărul deschide ochii și este șocat la cele văzute. Mama lui îndeasă hainele din dulapuri într-o valiză neagră mare, cu lacrimile curgând în jos pe obrajii.

"Ce..ce se întâmplă ?" Brunetul se ridică din pat și își apucă mama de umeri.

"Tatăl tău..te-te.. te-a vândut.." Mrs.Min plânge mai tare la cele spuse și își streânge fiul în brațe.

Tatăl lui Yoongi este un om care se ocupă cu lucruri ilegale. A vândut droguri, marijuana, organe, totul doar pentru bani.

A fost dat afară din casă de către Mrs.Min pentru aceste lucruri, se simțea scârbită de lucrurile care le făcea Mr.Min.

După un timp ea s-a restabilit într-un alt loc. Aici în Daegu și-a găsit un loc de muncă și lui Yoongi o nouă școală.

După ce Yoongi a adormit Mrs.Min a primit un telefon de la un număr necunoscut care i-a spus că Mr.Min le-a spus că îi pot lua copilul.

Mrs.Min nu a crezut asemenea lucru și a spus că nu o să își dea fiul nimănui.

La cele auzite Necunoscutul a amenințato că dacă nu o să își scoată fiul în fața casei în maxim o oră, o să vină ei și o să îi omoare pe amândoi.

"Ce ? Cui ?" Yoongi răspunde agitat de situație.

Mama lui se uită la el și îi sărută fruntea. Își așează fruntea pe fruntea lui și îi mângâie obrazul.

"..nu știu, nu știu..n-nu știu. " Ea se uită în ochi lui și îi șterge lacrima ce era gata să îi alunece pe obraz.

"Cum poți să îmi faci asta, am făcut ceva rău, te-am supărat, ți-am zis ceva.. Ți-am..Ți-am făcut ceva greșit..ce e, spune-mi, te r-rog" Tânărul era bulversat de situație.

"Vor veni, îmbracă-te. " Mrs.Min arucă haine în valiză și își împinge fiul afară din cameră.

"Ce ? NU, nu mama. " Yoongi apucă valiza și o aruncă în jos pe scări.

"Yoongi ! E spre binele tău !" Ea strigă la el și îl împinge pe scări.
Apucă valiza și o trage afară din casă, pe trotuar lângă drum.

Yoongi aleargă afară și își ia mama în brațe. Își strânge mâinile în jurul taliei ei și tremură de frică.

"Nu-mi fă asta te rog, nu.. " Mrs.Min îl strânge în brațe și îi sărută fruntea.

"Scuze, îmi pare rău, scuze, scuze... " Râuri de lacrimi îi cad în jos pe obraz.

O mașină de un neagru mat parchează în fața casei. Un bărbat cu umeri mari și păr roz iese din partea volanului.

"Mă scuzați că întrerup momentul romantic, dar băiețelul vine cu mine. " Spune bărbatul și ia valiza de pe jos și o pune în mașină.

"Să ai grijă de tine. " Mrs.Min îi sărută ultima oară obrazul și îl împinge spre mașină.

Yoongi stă nemișcat și privește cum mama lui închide ușa casei.
Bărbatul îi apucă brațul și îl târăște spre mașină.

Yoongi reacționează repede și îi dă cu piciorul în penis. Bărbatul cade la pământ și își apucă zona lovită. Yoongi se întoarce și îi dă cu pumnul în obraz, ce îl adoarme pe loc.

Tânărul aleargă în casă și încuie ușa. "MAMĂ !" Strigă tânărul cu toata forța și mama lui coboară repede pe scări.

Yoongi o ia în brațe și îi sărută obraji umezi de lacrimi. "Nu te voi părăsi vreodată. " Yoongi îi șoptește și o strânge în brațe.

Ușa este trântită la pământ și un tânăr cu părul gri și scurt de înălțime îl ocheşte pe Yoongi.

Mrs.Min cade la pământ și un strigăt de agonie este auzit, când este împușcată în picior.

"Curvă mică, treci aici !" Tânărul cu voce groasă, strigă când îl vede pe Yoongi alergând spre camera lui.

Yoongi aleargă în camera lui și își bagă telefonul în buzunarul de la spatel blugilor. Se ascunde în dulapul gol de haine și își pune mâna la gură.

"Ieși afară, curvă !" Se aude de pe scări și ușa de la cameră se izbește de perete.

Yoongi țipă și încearcă să fugă când ușa de la dulap se deschide. Bărbatul îl apucă de braț și îl aruncă peste umăr.

"Am să-ți dau o pedeapsă cu vârf și îndesat când ajungem acolo. Nu putai tu să stai cuminte și să accepți soarta, huh ?" Spune tânărul și îi dă o palmă peste coapse cu putere.

Yoongi țipă la durerea arzătoare cauzată de palmă și încearcă să scape de om.

Tânărul iese din casă și îl împinge pe Yoongi în partea din dreapta. Intră în mașină și o pornește.

"Tu o să faci orce îți va spune el că vrei sau nu. "

SOLD [y.kook][unknown] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum