TREI

530 71 13
                                    


Jeongguk se trezește primul și își ridică mâna să frece somnul de la ochi. Se uită în jos și observă poziția băiatului. Yoongi era întors către el cu un picior sub pătură și unul deasupra,  pătura era trasă între picioare și tricoul până deasupra de burtică. 

Corpul lui era superb Jeongguk vroia acum doar să îl sărute și să îl coloreze cu mușcăturile lui. Yoongi deschide încet ochii și se uite în jurul lui. Își amintește încet ce caută aici și cum a ajuns, si vrea doar să plângă.

Își ridică privirea și vede că Jeongguk se uită la el și înghite în sec. Bărbatul se ridică și se duce la un alt dulap din care scoate un tricou mare și albastru deschis cu o pereche de blugi albi strâmți și îi aruncă lui Yoongi.

"Îmbracă-te. " vocea lui era mai groasă de la somn și Yoongi se uită scurt la el și apucă hainele. Stai, mă îmbrac aici.. Cu el în cameră.

Jeongguk aruncă și o pereche de lenjerie intimă roz spre el și îi spune și asta după scoate dintr-un alt dulap un costum negru (cămaşă, sacou și blugi negri strâmți).

Yoongi se întoarce cu spatele spre el după ce aude că Jeongguk se dezbracă și trage rpede boxeri și îi înlocuiește cu ceilalţi. Bun, partea grea a trecut. Își dă jos tricoul în care dormise și se îmbracă cu hainele noi.

Jeongguk iese din cameră și Yoongi îl urmează. Masa era așezată și Jeongguk îi face semn să se pună să mănânce. Băiatul se uită la ea și începe să o împingă cu betisoarele de la stânga la dreapta.

"O să te pui să mănânci sau vrei să se repete istoria ?" Yoongi ridică o sprânceană și aruncă betisoarele în farfurie și se lasă pe spătarul scaunului.

Jeongguk observă fiecare mișcare și împinge cu limba interiorul obrazului. Yoongi se uită de la stânga la dreapta în jur și observă ieșirea casei. Oh..

Jeongguk se ridică din scaun și îi mai aruncă o privire. Așa deci. Face o mișcare și vede cum Yoongi se ridică din scaun și fuge spre ieșire. Aleargă surprinzător de repede.

Jeongguk râde ușor când băiatul încearcă să deschidă ușa dar nu se dechide. El știa că Yoongi va încerca să fugă așa că l-a pus pe Jimin să încuie ușa de fiecare dată când știe că ei sunt treji, și noapte. Jimin avea o cheie și Jeongguk de asemenea.

Bărbatul își face mersul încet până la băiat și Yoongi se panichează. Încearcă să mai fugă o dată dar Jeongguk îl prinde.

"Destul de insteț, pentru alți, dar nu pentru mine. " Jeongguk îl prinde de umăr și îl întoarce cu fața către el. Yoongi se uită la el în ochi și simte cum îi vine să plângă când își aduce aminte durerea de seara trecută.

Jeongguk îi dă o palmă peste faţă și băiatul cade în genunchi cu mâna la ochi. Yoongi începe să plângă tare și se strânge ghem.

"Mai încearcă să faci asta o dată și te bat până nu mai mergi în linie dreaptă. " Jeongguk se îndepărtează de el și urcă scările.

"Du-te dracului !"

"Pardon ?"

(A/N)

Gotcha !

SOLD [y.kook][unknown] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum