Ahogy sétàltam haza,azon gondolkoztam hogy mi lesz az iskolàval? Màjusban meg érettségi és addigra a hasam is kurvàra làtszódni fog.Azt hiszem igazgatóval kell megbeszélnem majd. A konyhàba ültem mikor is eszembe jutott hogy egészségesebben kellene étkeznem ìgy tehàt felvettem a bakancsomat majd indultam a közeli super marketba,bevàsàroltam gyümölcsökből és zöldségekbő,persze rendes kajàt is vettem azért nem akarok éhen halni. 3 nagy szatyorral sétàltam ki a boltból mikor velem szembe jött Nick..persze egyből oda is jött.
-szia Jenn, add csak ide ezeket ne erőltesd meg magad,gyere haza viszlek. Úgy könnyebb lesz,nem akarom hogy megint elàjulj. -oh ha tudnà hogy miért àjultam el.
-köszönöm Nick hogy próbàlsz kedveskedni de ezzel nem tudsz megvenni,nem bocsàjtok meg attól. -grimaszolt egyet,de amit mondot azon meglepődtem.
-tudom idő kell neked,el is fogadom de azért enged meg hogy segìtsek kérlek. -nézett kisfiús mosollyal ràm,gondolkoztam abba hogy segìt nincs semmi csak próbàl baràtságosan viselkedni.
-jó legyen,de se több se kevesebb. -csak hevesen nagy vigyorral az arcàn bólogatott,gyorsan bevàsàrolt ő is majd a szatyrokat a csomagtartóba téve indultunk is.Út közben érdeklődött hogy vagyok,de csak annyit mondtam hogy jobban,többet nem kell tudnia.
-biztos hogy jobban vagy?Fàradtnak tűnsz.
-az is vagyok egy kicsit de igen jobban vagyok,aranyos tőled hogy aggódsz. -tényleg ìgy is gondoltam nem csak mondtam,végig néztem rajta és làttam hogy mosolyog. Egyre jobban néz ki, de ezen nem vàltoztat a tény hogy megcsalt.
Mire hazaértünk kikapcsoltam a biztonsàgi övet és mentem a csomagtartóhoz,megvàrtam mìg kinyitja majd kivettem a szatyrokat elköszöntem tőle,kinyitottam az ajtót majd a làbamhoz szalad Ejli.Követett a konyhàba is bepakoltam a szekrényekbe az olyan dolgokat ami nem romlik meg a többit meg a hűtőbe,cicusnak öntöttem tejet a tàlkàjàba.Felmentem a szobàba kicsit pihenni de abból az lett hogy csak gondolkoztam,mi lesz velem ezek utàn? Mivan ha az igazgató nem engedi meg hogy tovàbb oda jàrhassak hogy befejezzem az iskolàt?!
Sikerült elaludnom egy kicsit mrtt mikor felkteltem màr délutàn hàrom òra volt.Lucas ìrt hogy majd négy fele àtjön,addig főztem gyümölcs levest meg zenét hallgatam,mikor kész lettem szedtem magamnak,leültem az asztalhoz enni közben felnéztem facebookra és làttam hogy Nick megvàltoztatta a profil képjét.Nick Bateman:🐶új baràt Blezi
Szóval időközben beszerzett egy kutyust. Belàjkoltam,azutàn épp kaptam tőle üzenetet.
-szia,nem szeretnék zavarni csak érdekel hogy jobban vagy e? -jah persze ilyenkor màr érdeklem.
-helló.Nem zavarsz,köszönöm újra hogy aggódsz értem de minden a legnagyobb rendben van. -azért csak el kellene mondanom hogy gyereket vàrok tőle..
-redben bàrmi van csak szólj tényleg.Szeretném hogy legalàbb baràtok legyünk.
-gondolkozok még rajta hogy mi legyen,de most mennem kell mett Lucas megérkezett szia.
Direkt ìrtam meg neki hogy Lucas àtjött,tudja csak hogy nem érdekel màr.
Leszaladtam a lépcsőn persze majdnem bukfenceztem egyet de sikerült épségben leérnem,kinyitottam az ajtót majd megöleltem Lucast ezutàn be engedtem és persze jöttek egyből a kérdések.
-hercegnő jobban vagy? Segìtsek valamiben? -nagyon jól esik hogy aggódik de mégsem mondhatom el neki hogy jah jol vagyok csak Nicktől gyereket vàrok.Na biztos hogy nem mert ki is akadna.
-jól vagyok igen,csak a kimerültség miatt lettem rosszul,semmi komoly. -jah mégha ìgy is lenne..
Luc àthozta a közös órai anyagokat plussz Lin elküldte a szakmait is,nagyon hàlàs vagyok nekik hogy ilyen baràtaim vannak.Nem marad sokàig Luc mert azt mondta hogy edzése lesz még,és nem akar elkésni.
Miutàn elbúcsúztunk,mentem a konyhàba egy üveg àsvànyvízért,nagyon megszomjaztam,meg az orvos is mondta hogy igyak sokat a terhesség első hónapjàban.Azt vettem észre hogy elkezdtem beszélni a bennem növekvő babàhoz,màr most szeretem hiàba apró pötty még.
Azutàn hogy megittam a vizet, elkezdtem takarìtani,nem mondom azt hogy nagyon koszos volt a hàz de szeretem ha rend van mindenhol.Igen rend màniàs vagyok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Valamikor szerettem
FanficAz egész egy iskolai napon történ.Új ofő aki kurva helyes és egy szexisten.Mi lesz ebből még. Az a szombati buli,ott kezdődött Hittem neki hogy szeret... Egy újabb hétvégi buliba részegek voltunk és a mosdóba beràntottam majd megtörtént aminek a köv...