Dolazak

14 0 4
                                    

-Ma daj,biti će zabavno!Noć vještica u staroj iznajmljenoj kući!-Rekao je Thomas(19g.)uvjeravajući Gareth-a(18g.) da idu u napuštenu kuću za noć vještica.Gareth nije želio ići jer je praznovjeran i mislio je da se ne smije šaliti s time.Nakon 10 min Gareth-a je počela nagovarati njegova cura Samantha(18g.)-Ajde,molim te za mene!-rekla je to hvatajući ga za njegovu crveno-zelenu kariranu košulju skakajući.Gareth je popustio,a ostala je ekipa bila spremna.Grupa od 6 prijatelja se okupila to su bili;Gareth ,Samantha,Thomas,Lisa,Roger i Angelica.Thomas je tjedan dana prije u malom gradiću Windig iznajmio napuštenu kuću.
Kad su stigli vidjeli su staru kuću obijepljenu paučinom razbijenih prozora te pokidanih daska.
Ušli su u kuću i rekli su da će se rasporediti da cure i dečki spavaju odvojeno iako nije svima bilo po volji.
Kad su sve sredili i pospremali bila je ponoć.Sat je otkucavao ponoć a u to je vrijeme Thomas viknuo da ćemo igrati Truth or Dare.Na mali stolić usred dnevne sobe koja je izgledala kao da će se urušiti sa ostatkom kuće stavio je 60 malih papirića.Svi su uzeli 10 papirića i napisali truth or dare.
Poslagali su se u krug i čekali su Thomasa da izvuče prvu karticu.
Thomas laganim zainteresiranim potezom vuče karticu.Otvorio je usta zbunjeno jer je mislio da se netko šali.Ustao je pokazao svima karticu i rekao da nije smješno.Svi su ga pogledali malo prestrašeno i čudno jer je na kartici pisalo crvenom bojom-počelo je- Roger(19g.) malo deblji prijatelj rekao je da su svi imali kemijske sa plavom tintom i da nema šanse da je to itko učinio od njih.Na stari sat na kojem piše da je iz 1954.god. je otkucalo 3 sata ujutro.
Gareth sav prestravljen je uključio mobitel i vidio da je zapravo 1 sat.Pokazao ga je prijateljima i svi su se uspaničili.Angelica je ustala i rekla da je ovo zbog alkohola-Ma dajte,pa popili smo jednu gajbu piva ovo je samo neka naša mašta!-Nakon njene rečenice sa starog klimavog ormara sa razbijenim staklima je pala boca starog piva na kojem je umjesto da piše marka piva pisalo je-ovo nije mašta- Svi su pogledali u Thomasa koji je stajao kod ormara.Više ne prestravljeni rekli su mu da prestane sa šalom.On ih je pogledao blijedim licem te rekao- Ovo nisam ja napravio ,iako bi bilo fora da jesam.- Gareth je rekao da mu je dosta te je izvukao novu karticu ono što je pisalo na njoj sve je prestrašilo.

Truth or DareWhere stories live. Discover now