Patnja

17 0 1
                                    

Gareth je izvukao papirić na kojem je pisalo- lets play a dare game- svi su bili prestrašeni,a pogotovo Gareth.
Roger je povikao da svi odmah izađu iz kuće.Samantha je brzinski potrčala prema vratima otvorila ih te izašla iz kuće.Kada je izašla zapela je za uže te pala preko stepenica i zabola si je glavu u oštri drveni kolac.Samantha,Rogerova cura,bila je mrtva.Ležala je na suhoj i polu mokroj  travi dok joj je iz stražnjeg dijela glave curila krv.Roger ju je gledao suznim očima tiho jecajući.Svi su polako izašli iz kuće pazeći da ne zapnu negdje.Nazvali su 911 te su čekali da dođu da prijave slučaj.
Nakon daljne istrage policija je tvrdila da je bila nesreća iako svi znaju da se nešto događa u toj kući.Policija im je uzela stvari iz kuće te su ih sve odvezli do motela blize benzinske postaje gdje su si unajmili stanove.
Roger i ostali su otišli do mrtvačnice da vidu Samanthu po posljedni put.
Roger je otišao u WC da se malo umije i sabere.Umio se par puta te kad se zadnji put pogledao u ogledalo krvlju je pisalo- upucaj se- Iza sebe je kroz ogledalo vidio duh Samanthe kako mu pruža pištolj.Brže-bolje je krenio trčati prema izlazu no kada je uhvati kvaku vrata su zaključana a stara pozlaćena brava je otpala.Okrenu je leđa vratima a Samantha je uperila pištolj u njega i ispalila metak.On nije ni trznio jer je namjerno pogodila iznad njegove glave kao da gađa jabuku.Vidio je mali labavi držak za sapun od metala.Otkinio ga je i bacio na Samanthu te je ona dok je letio prema njoj upucala ga pištoljem.Taj hitac je čula Angelica.Svima je povikala da idu do WC-a.Pokušavali su otvoriti vrata dok je Roger vikao kako mu treba pomoć.Gareth,pošto je nogometaš,bio jak pa je rekao da se odmakne od vrata da ih može nogom razbiti.Nakon dva udarca ih je razbio te je Roger čučnio a Samantha je taman tada opucala metak te pogodila Garetha u desno rame i zatim nestala.
Nastavit će se...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Truth or DareWhere stories live. Discover now