Durumuma şaşırmıştım, oysa ben pısırıktım.
Ne oldu diye sorarsanız, adının Seulgi olduğunu öğrendiğim kız bana sürtük muamelesi yaptı. Bende saçını tutup onu yerde sürekledim. Bu cesaret bana nereden geliyordu çok merak etmiştim. Ve bu olaydan sonra adım ''Crazy Maknae'' olarak çıkmıştı. Öğrendiğime göre, okulun en küçük kızı ben, en küçük erkeği de Jungkook'muş. Ah ne hoş!
Aslında C-Maknae ismide çok hoş olmuştu. Neyse :D..
Okuldan sonra Lisaların abisi ve Jungkook'un bize geleceğini öğrendim. Aman ne halt yerlerse yesinler. Teyzem de bir haftalık tatile çıktı. Aman ne güzel.
Lisa odama dalışını yaptı.
''Hey C-Maknae!''
''Efendim Lallisa?''
''Cesaretini yeriim.''
''Ne söyleceksin?''
''Hani diyorum hazır abimler geliyorken, okullar iki hafta tatilken, annem de bir hafta yok iken, abimlerle otele mi gitsek?''
Okulun tatil olması?
Aishh.
Ben onu unutmuştum..
''Bam ve arkadaşı gelecek. Hmm... O lanet tavşan sinirimi bozmayacaksa, neden olmasın?''
''Lanet tavşan puhahahah.''
Lalisanın bu gülüşünü hiç sevmiyorum..
''Her ne ise.''
''Annemden izin alıp abime haber verdim mi oldu bu iş.''
''Peki Laliz.''
-Akşam-
Sıkıntımdan İnstagram hesabı açmıştım. ''JenJens'' diye bir hesap adı mütüşüm olurdu. Adını JenJens yaptıktan sonra ilk fotoğrafımı paylaştım.
-Bişiler koymadım kudurun zuhahha. İns daha sonra lazım olacak bize.-
Ardından kapı çaldı. Laliz açtı. Fazla üşengeçtim ama aşşağıya inmeyi başarabildim. BamBam ve o Jungkook gelmişti. Woow Jungkook'un kasları gözüküyordu. Kaslarına baktım.
''Daha bakacaksan bekleyebilirim kitty.''
Buraya azıcık BTS ve BlackPink bırakıyorum.
Ha bide aranızda ''Neon Jungle'' grubunu bilen var mı? İngiliz bir grup ama bir üyesi hem ingiliz hem Japon <3.
Çok tatlılar amk sdşfjns baksanıza şu iki prensesime<3
Görüşürüz<3
YOU ARE READING
BlAcK HeArT [JenKook]
RandomGenç kız parkta yanlız başına salıncaktaydı. Pamuk şeker yiyordu. Bir erkek geldi. Pamuk şekerini düşürdü. Dalga geçti. Genç kız, artık o genç kız değildi. [JenKook]