Şuan korkudan altıma sıçıcaktım. Yakalanmıştık babam sinirli gözlerle bakarken birden gülmeye başladı. Annemle hunharca gülüyodular. Bizde jiminle mal mal bakıyoduk.
Jimin: Baba iyimisiniz.
Babam: Evet kxlxllx korkmayın çocuklar biz size destek veriyoruz zaten anlamıştık.
Yn: G-gerçektenmi?
Annem: Gerçekten hadi geç oldu uyuyun cnm.
Jimin: Yaa çok tşk ederiz.Diyip elimi tutup yukarı çıkardı odamın önüne gelince beni öptü
Jimin: İyi geceler bitanem.
Yn: İyi geceler aşkım. Ohaa bidaka ben aşkımı dedim jimin sırıtıyodu.
Sabah
Sabah erkenden kalkıp üstümü giyinip saçımı yapıp aşağıya indim. Sonra jiminde inmişti ama bi garipti.
Yn: Günaydın cnm.
Jimin: Günaydın.
Noluyo lan neyse yakında çıkar kokusu. Arabaya binip okula geldik. Sınıflarımıza girdiğimizde rose salağı erkenden gelmişti.
Rose: Bu surat ne laan.
Yn: Jimin bana garip davranıyo.
Rose: Çıkar yakında kokusu.
Hoca gelip ders anlatı bla bla sonra zil çaldı. Sınıfın kapısında jimin yoktu üzülmüştüm. Jimini ararken O-oda ne jimin haneulla konuşuyodu gidip dinlediğimde benden ayrılcağını söylüyodu. Gidip sert bi tokat attım.
Yn: NE KADAR ALÇAK BİRİSİN YAA!!!
Jimin: Sen nasıl saf bi kızsın yaa ben seninle çıkarmıyım sence bi düşün ldldlxlöxl ama hevesimi aldım.
Yn: Allah belanı versin BİTTİ.
Jimin: Ayy çok umrumda bak şimdi ağlıcam dlldldl.
Hemen ordan ayrılıp sınıfa çıktım ağlıyodum. Rose beni gördü.
Rose: NOLDU
Yn: Jimin beni sevmiyomuş oyun oynamış.
Rose: Allah onun belasını versin neyse üzülme tmmı cnm.
Yn: Hiç sanmıyorum ama denicem.
Hoca gelip ders anlatı bana nini gibi geliyodu. Sonra uyudum tabi muşmula suratlı beni müdürün odasına gönderdi ALLAH SENİNDE BELANI VERSİN. GELİN AMK GELİN
Kapıyı çalıp içeri girdim.
Müdür: Afediyorum ama bidaha olmasın.
Yn: Tm hocam tam çıkıcaken
Müdür: Kızım senin bu halin ne
Yn: Aşk yüzünden hocam.
Müdür: Geç otur şuraya.Oturduktan sonra
Müdür: Bak siz gençler bu yaşınızda çok hata yaparsınız doğru kişiyi seç kızım yoksa sen üzülürsün. Bende bu acıları çektim biliyorum. Şimdi dersine gidebilirsin.
Hemen dışarı çıktım ağlamak üzereydim. Neden jimin neden bana bunu yaptın ama artık SENDEN NEFRET EDİYORUM.yani çalışıcam AMA İLK ÖNCE İNTİKAM.
★ Yb geldi oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın.
↓↓↓↓↓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM JİMİN
FanfictionANNEMİN YENİ EVLİLİĞİ VE YAKIŞIKLI ÜVEY ABİM. "Yakışıklılığı kadarda playboy birisi"