Shaolinok legendája szereplők

2 0 0
                                    


Mike Bredlin: 15 éves. Eléggé bizonytalan tipus, de megpróbálja mindenféleképpen kifejezni magát. 1/9/5 pincér tanuló

Laura Korkonez: 15 éves bátor, határozott lány. 1/9/5 ápoló

Kiara: 27 éves. Rendkívül határozott és olykor komoly. Sárkányföld vezetője

Luna: Különleges lótuszoroszlán (nevét a nyakán lévő szirmok miatt kapta). Szórakoztató, komolytalan.

Ron Lin: 16 éves 2.-os tanuló, aki barátaival folyamatosan ,,szekállt" mindenkit, de amikor nincsenek vele, mulatságos, de olykor könnyen felkapja a vizet. 2/10/6 rendészet

Márk Fisher: 25 éves. Komoly, segítőkész, határozott. Az Ford iskola igazgatója, valamint a szél elem trénere.

Robert Bredlin: 2.-os pincér tanuló. Mindenben azon van, hogy öccsén (Mike on) segítsen, valamint rendkívül jó tervező. 2/10/5 pincér

Lejla Dray: Határozatlan, bizonytalan, de minden tőle telhetőt megtesz és küzd. Korn iskola 1/9/5 pénztáros.

Kimiko Wilder: 24 éves. Mindig minden helyzetre felkészült, de nem jellemzően komoly. A tűz elem terénere.

Krisztián Stones: 22 éves, kitűnő harcos. Képessége a sörérség és az árnyék, minden formában.

Tomas Killman: 16 éves, rendkívűl jó harcos. Képessége az, hogy testrészeit akármikor át tudja változtatni valódi énje megmutatására (robot én). (1/9/5 pincér)

Loren Fry: 18 éves. Határozattlan és nagyképű. Képessége hasonló Christian éhoz, de nincs akkora erőssége.

Kimberly Monroe: 26 éves. Rendkívül tapasztal és tehetséges. A villám elem trénere.

Ross Careman: 27 éves. Bátor, de olykor érzékeny személyiség. Föld elem trénere.

Sebhastian Tressler: 16 éves. Könnyen felkapja a vizet, de megértő tipus. 1/9/5 pincér.

Finn Caraway: 15 éves. Eléggé szórakozott, de nagyon gyanakvó típus. 1/9/5 pincér.

Lili Dewero: 22 éves. Szeret szórakozni, de komolyan veszi a dolgát. Víz elem trénere.

Eaten Closer: 23 éves. Rendkívül céltudatos, bátor, kitartó és mulatságos. Különleges képessége a gyorsaság. 3/11/6 rendészet.

Lola Ford: 22 éves. Szórakoztató, komolytalan. Képessége a gyorsaság.

Rex, Noah Kepler: 22 éves. Rendkívül komoly határozott és kiválló harcos. Képessége az árny. Harc közben álltalában madár alakját vagy pedig kardját szokta használni.

Randy Diaz: 16 éves. Megbízható, jó tervezőkészségű, és bátor. 1/9/6 rendészet.

Jenna Preskot: 17 éves. Nyafogós, önfejű, tiszteletlen. 3/11/4 dekoratőr.

Alex Hathaway: 18 éves. Bátor, szórakoztató, sportos egyéniség. 

Laura Silver: 22 éves. Komoly, határozott, kárörvendő és rendkívül bátor és jó harcos. Képessége a dinó éne.

John Konor: 18 éves. Béna, és idegesítő, de fantasztikus feltaláló.

Jelzések

~ Magában gondolja

° ismertető pl kijelent, kérdez valamit

€ más helyszínen történő cselekvés

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Shaolinok legendájaWhere stories live. Discover now