namjoon, hoseok ve yoongi kampüslerindeki çimenliklere yayılmış birbirleriyle konuşuyorlardı. her zaman beraber takılan en yakın arkadaşlar olmasalar bile, yakın oldukları söylenebilirdi. birbirlerini severlerdi.
namjoon'un konuşmanın başından beri bilgisayarı açıktı ve arada gözü oraya kayıyordu. yoongi'nin dediği şeyi duymaması üzerine, yandan bir şekilde sırıtan yoongi sadece arkadaş grubunun duyabileceği bir ses tonuyla konuştu.
'pornonun dikkatini konuşmamızdan daha çok çekebileceğini düşünmemiştim, joon.' hoseok büyük bir kahkaha attığında, namjoon pis pis sırıtan yoongi'nin ensesine bir şaplak atmıştı. 'it herif, araştırma ödevimi halletmeye çalışıyorum.' kanıtlamak için bilgisayarı onlara doğru döndürdü. 'hem ben senin gibi sağ elime mahkum muyum da, porno izleyeyim.' hoseok yine güldüğünde, yoongi'nin sırıtması solmuştu. yine onu sevgilisizliği ile vurmuşlardı.
en sonunda ortam biraz durulduğunda, yoongi açık olan bilgisayara baktı. 'neden sinesteziyi araştırıyorsun ki, alanınla bir alakası yok gibi duruyor?' bilgisayarı tekrar kendine çeviren namjoon, soruyu cevaplamak için dudaklarını araladı. 'ressam olan wassily kandinsky hakkında bir ödevim var. bir tablosunun detaylı incelemesini yapacağım. ve adam sinestezi hastası. mesela ses ile görme kombinasyonu birbiriyle bağlantılı olabilir, ki bence öyle. her neyse, adamı daha tam araştıramadım. kesin bir şey demek istemiyorum.'
yoongi duydukları ile hızlıca ayağa fırladığında gülümsüyordu. yanlarından koşarak ayrılmadan önce namjoon'un saçlarını karıştırdı. koşarken onlara doğru dönüp bağırıyordu. 'seni seviyorum, joon!! teşekkürler!!'
arkasında bıraktığı iki kişide olayı tam olarak anlamasalarda yine de gülümsediler. yoongi'nin onlara olayı daha sonra anlatacaklarını biliyorlardı. o yüzden konuşmalarına geri döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
post-it↻yoonmin
Fanfictiongüzel sanatlar üniversitesinde öğrenim gören yoongi; her piyano çalışının ardından, piyanosunun üstüne yapıştırılan renkli yapışkan kağıtların ardındaki gizemi çözmeye çalışır. pianist¡yoongi dancer¡jimin b x b yoongi x jimin