Yaklaşık 2 yıl sonra, evli bir Blackpink;
"Aşkım bu susmuyoo!" Rose derin bir nefes alıp Lisa'nın bulunduğu odaya gitti. Bir yanda Jennie ve Jisoo'nun evlat edindiği bebek, yani Min Ji ağlarken bir yandan da Lisa ağlıyordu.
"Lisa'cığım, canım, bebeğim, ne yapıyorsun gerizekalı?"
"Yeni bi taktik geliştirdim. Ben ağlarsam o suscak" Rose derin bir nefes verdi. "Peki bu taktiği nasıl geliştirdiniz sayın Lalisa Manoban?"
"Şimdi, dedim ki; Bir bebek ağladığında bütün yetişkinler onu susturmaya çalışır. Hem gürültüden kurtulmak için, hemde o bebeğe acıdıkları, bir şey olduğunu düşündükleri için."
"Eee? Sadede gel Lisa?" dedi Rose.
"E şimdi ben ağlarsam bu bebekte bunu düşünüp ağlamayı bırakıp benim derdimin ne olduğunu öğrenmeye çalışçak. Ay yine zehir gibiyim"
"Hayır, gerizekalısın" Rose bebeği kucağına alıp Stay'in biraz daha ninnimsi bir versiyonunu söyleyerek Min Ji'yi uyuttu.
"Senden güzel anne olurmuş he" dedi Lisa Rose'a belinden sarılarak.
"Keşke bende aynı şeyi senin için söyleyebilsem Lisa"
"Aman ya iki romantiklik yaptırmıyorsun ondan sonra 'Odunsun Lisa' diyosun yapmıyorum ben romantiklik momantiklik!" Lisa dudaklarönı büzüp kollarını çiçek yapıp kendini koltuğa attı.
"Öyle deme aşkım sen romantik değilsin ormantiksin" dedi Rose gülerek. Lisa'nın yanına oturdu ve yanağına bir öpücük kondurdu.
"Hem şu JenSoo'nun 'biliyi yipiciz biz Minji'yi siz bikin' diyip diyip Minji'yi bize sepetlemeleri bitsin, biz de seninle balayına Japonya'ya gidicez daha"
Çeviri: Balayı yapıcaz biz Minji'ye siz bakın
"Ohoo o biter mi ki amk onlar bildiğin bal yılı falan yapıyorlar. Hele Jennie unnie iki gün şirkete gidiyor sonrası zaten nay nay nom"
Eveeet, ve zeki yazarınızın size söylemeyi unuttuğu birşey daha.
Blackpink comeback yapıyor hala falan ama şuan birde şey var, bunların aynı zamanda kendi meslekleri.
Mesela Lisa, Weekly İdol gibi bir programda sunuculuk yapıyor. MC deniyor sanırım. Jisoo hava durumu sunucusu. Rose yarı zamanlı olarak bir kafede çalışıyor. Jennie'nin de Jisoo ile kurdukları bir restoranları var. Size yazmayı unutmuşum azıcık da :(
Taşlayabilirsiniz izin veriyorum :(
Neyse devam edeyim ben zvfqjhbshjhgh
"Ayılar bu kadar bal yemez bu ne ya"
"Haklısın Lisa ama napalım onlar da birbirlerini çok seviyor. Üstelik sen değil miydin Min Ji'yi çok seviyorum ben hep bizde kalsın diyip çocuğu gizli saklı bizim eve götürmeye çalışan?"
"D0rusun ablam"
-
"Yaa Rose ben bunu istiyoruuum"
"Aşkım, o bunu istiyorum dediğin şey çocuk. Bunun bedeni olmadı bana diyip geri getiremezsin. Sevimli görünüyor diye bebek mi alınır?"
"Banane banane! Bunu istiyorum ben!"
"Lisa hem bu biraz büyük değil mi? Bebek falan alsaydık?"
"BEN BUNU İSTİYORUM DEDİM DİMİ SUS REGL'IM BEN BENİM İSTEDİĞİM OLUCAK"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
d or c ¦ chaelisa
Humor"Söyle bakalım Lisa, doğruluk mu cesaret mi?" - Roseanne Park Chaeyoung x Lalisa Manoban Başlangıç tarihi: 20 Kasım 2017 Bitiş tarihi: 8 Haziran 2019 Chaelisa'da #2. Sırada: 12 Ağustos 2018 18,1 K okunma Chaelisa'da #1. Sırada: 3 Ekim 2018 23,3 K o...