Det som hände den dagen var förfärligt. Han var över hela henne. Och jag stod där och kände mig som en idiot. Jag som trodde att han gillade mig. Jag som skickade hjärtan till honom på snapchat och jag som hade gillat varenda bild han hade lagt ut på Instagram.
Men jag var förkrossad och tänkte aldrig låta det hända igen. Aldrig...
- Asså såg du hans senaste bild på insta! sa Olivia. Han är såååå himal het!!!- Jaja, du tycker ju ändå att alla killar är heta, svarade jag.
- Nej men han är extra snygg, ni två skulle ha passat så jäkla bra!!! sa Olivia.
Jag visste att hon försökte få mig att börja dejta igen men det var omöjligt. Ingen person var liksom perfekt längre. Inte ens Han. Men aja, det är väl lika bra att stanna som singel och gå vidare i livet.
- Ska vi dra till skateparken? frågade jag.
- Bara om det finns gulliga killar där, svarade Olivia.
- OLIVIA FELICIA ERLANDSSON! Nu får du ta och skärpa dig!! skrek jag.
- Chilla Tant Gunilla, sa Olivia och sedan bröt vi båda ihop i ett skratt. Olivia var verkligen bäst.
När jag och Olivia var framme vid skateparken så stirrade typ jätte många på oss. Den enda som inte stirrade på oss var en kille som hoppade och trixade på sin bräda. Han var snygg. Tillräckligt snygg. Men jag fick INTE bli kär i någon mer.Plötsligt slog det till mig. Jag bara måste få hans uppmärksamhet. Han bara måste få se mig. Hur snygg jag är. Hur cool jag är.
Jag fick syn på en bänk längre bort och gick dit för att sätta mig en stund. Olivia haffade redan på en blondin(vete fan hur det stavas).
Hans fick syn på mig och sedan skateade han vidare. Man kunde se att han flinade men ville dölja det. Sedan kom han upp ur banan och satte sig bredvid mig!! Wiii.
- Hej, sa han med sin urgulliga röst.
-Nämen hallo, svarade jag. Du var ju riktigt bra där borta.
- Haha tack, vill du kanske testa? frågade han.
- Visst, svarade jag.
Han räckte fram sin bräda och jag tog imot den. Inte visste jag hur man åkte skateboard men jag ville visst impa på honom så aa.- Jag kan inte åka skateboard, sa jag.
- Det e lugnt, jag kan lära dig, sa han.
Han visade hur man gjorde och snart var jag inne på bana och körde. Allt gick så fort och jag förstod inte vad som hade hänt förrän Killen frågade om det gick bra med mig. jag hade trillat. Och foten gjorde ont som i helvete. Men gissa vad han gjorde? Jo, han bar mig upp och satte mig på bänken. HAN BAR MIG FACKING UPP!!!!! MED SINA EGNA BARA HÄNDER!!!
- Förresten vad heter du? frågade killen innan jag skulle sticka hem med Olivia.
-Emma, dudå?
- Milton, svarde han.
Första kapitlet, hoppas ni gillade den 💓
STAI LEGGENDO
||The Player ||
Teen FictionKillen från skateparken var inte alls den han såg ut att vara. Han var den gulligaste men samtidigt hemskaste personen hon mött. - Från och med nu kan du kalla mig för playern, sa han. Startad; 12 Maj Avslutad;