medya:EFES
Ben sana aşık oldum İzmir'de gün batarken
Sabah kendimi yerde buldum.Kafamı tekrar koyayım derken içeriye bir hışımla Berke girdi.O an refleks ile kafamı yere çarptım.Benim bu halime kahkahalar ile gülüyordu.Yüzümdeki sinirli ifade ile berke'ye bakmaya başladım.Benim bakışımı fark ettiği gibi odadan çıktı.Yerden kalkıp yatağımı işgal eden beste'ye baktım.Bu kız neden bu kadar deli yatıyordu.Kulağına yaklaşıp bağırdım ve koşarak odadan çıktım.Kapıda Berke'yi gördüğüm gibi ensesine vurup kaçtım.Hemen giyinip salona girdim. Aras elinde ki Nutella ile bakışıyordu. Berke gözlükleri ile oyun oynuyordu.Beste boş boş televizyonun ekranına bakıyordu.Kerem mutfak önlüğü ile dolaşıyordu.Esra elinde ki telefonun içine kadar girmişti.Ve Burak kafası aşağıda ayakları yukarıda şekline oturmuş uyuyordu.Yani kısacası halimiz berbattı.Ben kendimi tanıtayım.Ben Efes. Bu çocukların en yakın arkadaşları.Belayı hep kendine çeken,köpek korkusu olmasına rağmen köpek almayı düşünen bir kız.Herkese seslenip okula gitmek için evden çıktık.Sadece keremde araba olduğu için onun arabasına binmek zorunda kaldık. Nereye mi gidiyoruz Soyal kolejine...Yolda beste ile uğraşıyordum.Kırmızı ışık birden yandığı için kerem birden durdu.Ve ben hali ile ön koltuğa uçtum.Bu halime kahkaha atıyorlardı.Kimseyle konuşmadan yerime geçtim. En sonunda okula varmıştık. Şimdi siz soruyorsunuzdur bu kızın ailesi nerede diye hemen anlatayım.Ben başka şehirde liseyi tutturduğum için onlar İstanbul da kaldı ben ise İzmir'e geldim.Ailem tek kalmayayım diye bizimkileri de gönderdi.Ve karşımda hayalimin lisesi.Bizimkiler ile hemen müdürün odasına çıktık.Sınıfımızı bulduğumuz gibi hemen içeriye daldık.Bütün gözler üstümüzdeydi.Bakışları umursamadan boş bir yer bulup oturduk.Dersler o kadar sıkıcıydı ki aras bana dönüp cebinden çikolatısını çıkarttı.Ona yavru köpek bakışı atmaya başladım.Bana bu olmamış diye bakıp çikolatasından bir ısırık aldı. O sırada zil çaldığı için hoca gitmişti.Bende bundan faydalanarak ya Allah diye bağırarak çikolatayı kaptığım gibi kaçmaya başladım. Aras peşimden koşuyor diğerleri de bu hallerimize gülüyordu. Aras bağırıyordu.
"Kızım versene çikolatamı o benim ya git kendine başka al" onun gözlerine bakarak son dilimi de ağzıma attım.Ağzım çikolata olmuştu. Aras bir şey demeden arkasını döndü.Tam derin bir oh çekecekken bana dönüp koşmaya başladı.Yanıma gelip vurmaya başladı.
"Çıkar lan ağzındakini ben yiyeceğim" ona tiksinircesine baktığımda
"Ay iğrenç neyse bende dolu var" deyip yanımızdan uzaklaştı. Burak'a bakıp ona sinsice sırıttım.
Hızla sırtına atladım.
"Götür beni pikaçu istikamet sınıf"
Bizimkiler bu halime sınıfa kadar güldüler.en sonunda kendimi yere atıp sırama geçtim.Atma kısmında biraz abartmıştım galiba çünkü kolum çok acıyordu.Diğer dersler sıkıcı şekilde geçmişti.Okul çıkışı koşa koşa arasın sırtına çıktım.1.55 boyum bir zahmet çıkayım. Aras ve sırtında ben koşa koşa sahile gittik.Diğerleri yorgun olduğundan neymiş eve gideceklermiş hıh benim arasım var bir kere.Etrafına baktığımda aras yoktu.Yine nereye gitmişti bu.Etrafına bakarken birden arkamdan havlama duydum.Arkama yavaş bir şekilde döndüğümde siyah bir köpekle karşılaştım.Birden bana doğru koşunca koşmaya başladım.Ben önde o arkada koşuyordu.Hem koşuyor hem de söyleniyordum.
"Ulan aras birde sana emanetim ha .Cici köpek tatlı köpek ay tövbe bunun neyi tatlı neyse hadi beni ısırmayın" arkadan bir daha havlama duyunca daha hızlı koşmaya çalıştım.Bakın çalıştım diyorum çünkü önümde ki sert bir şey koşmama engel oluyordu.Kafamı kaldırdığımda siyahın en güzel tonu ile karşılaştım.Siyah bir insana bu kadar mı yakışırdı.Arkadaki köpeği hatırlayınca hemen çocuğun arkasına saklandım.Bana garip baktığında
"Bana bakma ne yapayım arkasına saklanacak sadece sen varsın köpekçok korkunç ta"
Köpek havladığında çocuğun koluna tırnaklarını geçirdim. Gözlerimi sımsıkı kapatıp
"Ne olur kov onları ne olur"
Biraz bekledikten sonra gözlerimi açtığımda köpekler gitmişti.Ben hemen elimi çektim o sırada arasın sesini duydum.
"Hey siz ne yapıyorsunuz orada "
Hızla yanımıza geldiğinde hemen beni kendine çekti.Bize karşı samimi olan aras tanımadıklarına karşı sert olabiliyordu.
"Tuborg bir şeyin yok ya"
Çocuğa teşekkür edip hemen onların yanından ayrıldım.Arkamı döndüğümde siyahlı çocuk bana bakıyordu. Aras koşa koşa yanıma geldi.
"Efes özür dilerim bu çikolatalı süt senin" deyip arkasında ki çikolata ve süt paketini gösterdi.ona sıkıca sarılarak " seni seçtim pikaçu"deyip sırtına çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölümüne sevmek
Randombizim aşkımız sıradan değildi o benim için aşkım yada bir tanem değildi o benim süper kahramanımdı.Kerem ile aslının,ferhat ile şirinin,leyla ile mecnunun aşkı gibi değildi bizimkisi...Bizim aşkımız siyah ve beyazın aşkıydı.Benim için ne çöllere düş...