beyaz ve siyah

5 0 0
                                    

medya: siyah gözlü çocuk 

                  bir şehrin en güzel manzarası gece ışıklarıdır derler,senin gözlerinde ki pırıltı kaç                                                               şehrin gece manzarasına bedel

Siyah gözlü çocuk

Karşımda ki denizi izliyordum.Birden köpek havlamalarını duydum.Bir kız söylene söylene önümden geçti.Söylediği şey gülmeme sebep olmuştu.Onu burada ilk kez görüyordum.Ayağa kalktığım sırada bana çarptı.Gözlerime baktıktan sonra hemen arkama saklandı.Köpeklerden bu kadar mı korkuyordu. Köpeği kovduktan sonra esmer bir oğlan sinirle yanımıza geldi.Demek sevgilisi vardı.Kıza tuborg dediğinde şaşırmıştım.Kızın ismi o muydu.Kız teşekkür edip yanımdan ayrılınca çocuk hemen arkasından koştu.Ve bir trip ile karşılaşacağını bildiğimden onları izlemeye başladım.Oğlan konuştuktan sonra arkasından süt ve çikolata çıkarınca ne yaptığını anlamadım.Kız hemen sırtına çıktığı için güle güle gittiler.Hemen kendime gelip eve gittim.Annem ve babam yine evde yoktu.Bu iş gezileri hiç bitmiyordu.Eve girdiğim sırada ayağıma sarılan kardeşime baktım Daha  4 yaşındaydı ve onu düşünmeden evde bırakıyorlardı.Onu kucağıma aldığım gibi odama çıktım.Ona sarılarak uyudum.Birden ağlama sesleri ile uyandım.Kardeşim Nil ağlıyordu.Hemen sarılıp sakinleşmesini bekledim Kucağımda Nil ile mutfağa gidip süt yapmaya başladım.Resmen Baba gibiydim.Süt olduktan sonra Nil'e içirttim. Kollarını açmış bana bakıyordu. Üstümü değiştirip Nil'in çantasını ayarladım.Sıkıca giydirip dışarıya çıktık.İlk pizza tomato'ya gittikten sonra Nil istediği için alt mahallede ki parka gittik.Nil koşa koşa kaydıraklara gitti.Bende bir banka oturup izlemeye başladım.Parkta sabah gördüğüm kız ve oğlan vardı ve yanlarında diğer kişilerde vardı.Hepsi kıza söyleniyordu.
"Ya tuborg ya ne güzel uyuyuyorduk biz ne diye buraya geldik "
Kız omuz silkip salıncaklara oturdu.Gözlüklü bir çocuk birden sallamaya başladı.Nil birden ağlamaya başladı.Koşa koşa yanına gittim
"Nil neyin var söyle Abim "
Birden sarıldı.biraz sarıldıktan sonra benden ayrıldı. Hemen üstünü kontrol ettim.Elini arı sokmuştu.
"Tamam tamam geçti " deyip bir elini öptüm.Çocuklar bizi izliyordu.Nil'in çantasını çıkarıp en sevdiği şeyi çıkarttım.Çikolatalı süt.Nil birden gülmeye başladı.Hemen paketi açıp içmesine yardımcı oldum.O sırada sahilde ki kız yanındakilere dönüp
"Şimdi bir anlaşma yapıyoruz kim bana bir kutu çikolatalı süt almazsa onunla 1 hafta konuşmayacağım" bütün erkekler koşunca şaşkınca bakıyordum.Gece daha bir güzeldi zümrüt yeşili gözleri.Birden parkın öbür tarafından bir ses çıktı.
"Hepsi senin mi bilader bana şu yeşil gözlü kızı ver gerisi sana kalsın"
Kızlar ne yapacaklarını şaşırmıştı.Aralarından sadece sahilde ki kız yeşil gözlüydü.Hiç bir cevap vermiyordum.Normalde kavga ederdim ama Nil vardı.Aslında alışıktı o.Oğlan cevap vermememden cesaretlenip sahildeki kızın bileğini tuttu.Nil bana "abi çok korkuyorum.Abi kavga etsene senin güçlü olduğunu bilmiyor bu abi galiba" deyip kıkırdamıştı.Nil'i kızlara bıraktıktan sonra sahilde ki kızı kendime çekip arkama aldım.
Çocuğa sinirle bakıp
"1.Sana cevap vermediğime göre bu kız benim oluyor" deyip üstüne yürüdüm.
"Ve 2.Gözleri yeşil değil zümrüt yeşili ve sen o gözler yerine siyah gözleri seçtin o zaman buyur " deyip yumruk attım Arkadan bir kızın
"Oha çok sert" dediğinde çocuğun üstüne çıktım.Art arda yumruk atıyordum.Oğlanlar en sonunda beni ayırmıştı.Kıza dönüp
"Bir sorun yok değil mi "
"H-hayır teşekkür ederim beni iki kez oldu kurtardın."
"Benim için zevkti sadece Nil'in izin vermesi lazım o kadar ve sana söylüyorum bunlar köpek gibi değiller eğer gerçekten korkuyorsan bu tiplerden yaklaşma çünkü köpek gibi sadece havlamaz saldırırlar sende bunu istemezsin" deyip Nil'e doğru yürüdüm.Kızın kucağında uyuya kalmıştı Onu kucağıma alarak eve doğru yürüdüm.Ve arkamda son duyduğum şey kızın

"Gözlerimin rengini nasıl anladı.Kolay kolay anlaşılmıyor zümrüt yeşili olduğu" demesiydi...

ölümüne sevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin