🌷Part 1🌷

138 16 1
                                    


"ကိုကိုရက္​စက္​တယ္​...အရမ္​းရက္​စက္​တာပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ ျပန္​စဥ္​းစား​ေပးဖို႔စိတ္​ကူး နည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​မွ မရိွ​ေတာ့ဘူးလား..."

ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့ သူ​ေျပာလာခဲ့ပီ...လမ္​းခြဲ​ေပးဖို႔စကား

"က​ေလးရယ္​ အရာအားလံုး ပီးဆံုးသြားပီ..."

"မပီးဆံုး​ေသးဘူးကိုကို ဟင္​့အင္​း...မပီးဆံုး​ေသးဘူး ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုကို႔ ကိုခ်စ္​​ေန​ေသးတယ္​ ကိုကို႔ ကို​ေပးဖို႔အခ်စ္​​ေတြအမ်ားႀကီးက်န္​​ေသးတယ္​..."

ႏွလံုးသားတခုလံုး​ေျခမြထားသလို ကြၽန္​​ေတာ္​နာက်င္​စြာ ခံစား​ေနရသည္​...သူ..သူ​ဘာ​ေၾကာင္​့မ်ား​ ေျပာင္​းလဲရက္​တာလဲ...?

"က်စ္​..."

သူ...သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကို စုတ္​သတ္​လိုက္​သည္​လား...သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ စိတ္​ပ်က္​​ေနပီလား...

"ကိုကို....!"

"က​ေလးနားမလည္​​ေသးဘူးလား...ကိုကုိ​ေလးနဲ႔မတြဲခ်င္​​ေတာ့ဘူး..."

"•••••••"

"ကိုကို႔မွာက​ေလးထက္​ ခ်စ္​ရမယ္​့သူရိွ​ေနပီ​ေလ"

သိ​ေနခဲ့တာၾကာပါပီ ​ေျပာလာခဲ့ရင္​လဲခံႏိုင္​ရည္​ရိွ​ေအာင္​ ျပင္​ဆင္​ခဲ့ပါသည္​ တ​ေန႔​ေန႔မွာဒီလိုျဖစ္​လာမယ္​ဆိုတာ...
ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီလိုနာက်င္​ရမွန္​းမ​ေတြးမိခဲ့..

"ဒါဆို သူကဘယ္​သူလဲ သူကကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​ သာ​ေနလို႔လား...?ကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​အခ်စ္​​ေတြ ပို​ေပးႏိုင္​လို႔လား..?ကိုကို႔ ကို​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေစလို႔လား....?"

မ်က္​ႏွာ​ေျပာင္​နဲ႔ ​ေမး​ေနမိသည္​...မ်က္​ရည္​​ေတြကလဲ အလိုက္​မသိဝဲတက္​လာသည္​...ဒီထက္​လဲ႐ွဳံးမျပခ်င္​..

"အင္​း...Tae က က​ေလးထက္​အရာရာသာတယ္​ က​ေလးမ​ေပးႏိုင္​တဲ့​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈမ်ိဳး ကိုကို႔ ကို​ေပးႏိုင္​တယ္​ ကိုကို Tae ကိုခ်စ္​တယ္​..."

ေအာ္​...Tae တဲ့လား...ဟက္​..ဟုတ္​မွာပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​မ​ေပးႏိုင္​တဲ့ အခ်စ္​​ေတြကို သူက​ေပးႏိုင္​တယ္​တဲ့လား...

D I S S O N A N TWhere stories live. Discover now