🌷Part 2🌷

82 14 2
                                    

Flash Back ​A Few Years Ago
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶

ကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​ Park Jimin
အသက္​ 23ႏွစ္​ ဘဝမွာက်႐ွံဳးမႈ​ေတြနဲ႔ပဲ ျပည္​့​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးတ​ေယာက္​ လြတ္​လပ္​မႈက​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနတယ္​ အရာရာကိုအ႐ွံဳး​ေတြနဲ႔ပဲ ​ျဖတ္​​ေက်ာ္​​ေနရတယ္ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝမွာ မွီခိုစရာလဲမရိွဘူး အားကိုးစရာလဲမရိွဘူး ကြၽန္​​ေတာ္​ဆိုတဲ့လူတ​ေယာက္​ ​ေလာကႀကီးမွာ တည္​ရိွ​​​ေနတာကို သတိထားမိမဲ့သူ တစ္​​ေယာက္​​ေတာင္​ မရိွဘူးထင္​ပါရဲ႕...

ဒီ​ေန႔ ဆိုဂ်ဴ မူး​ေအာင္​​ေသာက္​ပစ္​မယ္​...
October 13... ဟုတ္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေမြး​ေန႔ပါBirthday wish. Celebration ဒါ​ေတြကြၽန္​​ေတာ္မ​ေမ်ွာ္​မွန္​းပါဘူး...အနည္​းဆံုး...ကြၽန္​​ေတာ္​့စကား​ေတြကို နား​ေထာင္​​ေပးမယ့္သူ တစ္​​ေယာက္​​ေလာက္​သာရိွရင္​..

ဒီ​ေန႔ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ မျပည္​့​ေျမာက္​ႏိုင္​တဲ့ အိပ္​မက္​​ေတြထဲကတခုျဖစ္​တဲ့ လြတ္​​ေျမာက္​ျခင္​း... ကြၽန္​​ေတာ္ဆံုးျဖတ္​ပီးပီ... ဟန္​ျမစ္​ တခါထဲခုန္​ခ်လိုက္​ရင္​ အရာအားလံုး​ပီးပီ.....

"ဟားဟား ဟားဟား ဟက္​ဟင္​း ဟားးဟားးး ဟားးဟား"

ဘယ္​သူလဲဘယ္​သူလာ႐ႈပ္​​ေနတာလဲ...???ကိုယ္​့ suside ​ ​ေတာင္​ကိုယ္​​ေကာင္​း​ေကာင္​းမလုပ္​ရ​ေတာ့ဘူးလား..???ဘာလို႔လာရီ​ေနတာလ​ဲ....ဘာ​ေတြအဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ ​ေပ်ာ္​စရာ​ေတြ​မ်ား​ေနလဲ...??

​ေဒါသကထြက္​လာပီ...မ်က္​ႏွာတခုလံုးလဲ​ေပါက္​ကြဲထြက္​​ေတာ့မယ္​ ​ေဒါသကငယ္​ထိပ္​တက္​​ေဆာင္​့တယ္​ ​ဆိုတာ သည္​လိုအျဖစ္​လား..???

​ေဘးဘီတခ်က္​​ေဝွ႔ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...​ေတြ႔ပါပီ ထိုလူသား သူမ်ား suside လုပ္​မွာကိုဟက္​ဟက္​ပက္​ပက္​ ဝါးလံုးကြဲရယ္​ျပ​ေန​ေသာ သ​ေကာင္​့သား...

ထိုလူကို​ေသခ်ာၾကည္​့​ေတာ့လဲ လူ​ေကာင္​း႐ုပ္​ပါပဲ..ဝတ္​ထားတဲ့အဝတ္​အစား​ေတြအရ Branded ​ ​ေတြပဲဝတ္​သူဆိုတာအဝတ္​အစားက သက္​​ေသျပ​ေနသည္​ အ​ေနာက္​မွာလဲထိုသူ စီးလာတဲ့ကားက ​ေစ်း​ေတာ္​​ေတာ္​ျမင္​့မည္​့ကားမွန္​း အကဲခတ္​မိသည္​....

D I S S O N A N TWhere stories live. Discover now