Kellemes tavaszi idő volt Konohában.A madarak csicseregtek.A gyerekek a játszótereket lepték el,az utcákat a vásárló emberek,vagy látogatók töltötték be.
Egy ezüst hajú férfi járta céltalanul az utcákat.Ma éppen nem volt küldetése,viszont nem tudta mivel üthetné el az idejét.Otthon még se akarta tölteni a szabadnapját ilyen szép időben.Ilyenkor mindig jól esik egy kis séta az embernek.
-Kakashi-sensei!-egy fiú futott felé akinek sárga haja teljesen illett a mai naphoz.Széles vigyorát pedig le se lehetett törölni arcáról.
-Mit akarsz Naruto?-nézett rá unottan a férfi.
-Tudod sensei,ma van Iruka-senseinek a szülinapja.Vigyük el ramenezni.-igen,május 26.-a volt,ami tényleg Iruka születésének a napja volt.Kakashit nem igazán izgatta a dolog,hisz már rég nem foglalkozik az ilyen szülinap dolgokkal.Egy évvel öregebb lett az ember.Na és?Semmi különös nincs ebben.Csupán csak egy évvel közelebb került a halálhoz,ha csak nem valami más végez még előtte.
-És ehhez én miért kellek?
-Mert nincs pénzem.Te pedig tudom,hogy szeretsz sensei.Ennyit amúgy is megtehetsz érte.Hisz Iruka-sensei a barátod,nem igaz?
-Nem tehetek arról,hogy elköltötted a pénzed.-Naruto Kakashi Jonin mellényébe kapaszkodott.
-Kérlek sensei...Ez nagyon fontos lenne.Meg nem is én hanem az a perverz Hegyikéjenc költötte el a pénzem...-Kakashi sóhajtott.
-Így lényegében az nem is a te ajándékod lesz neki,hanem az enyém.-Akkor...Azt mondjuk,hogy most ezzel fizeted vissza a tartozásodat.
-Miféle tartozásomat?
-Amivel jössz nekem.
-Naruto.
-Igen sensei?-Kakashi legyintett.
-Mindegy.Most az egyszer legyen,de ne hidd,hogy ebből rendszert csinálhatsz.-Naruto szorosan megölelte senseiét.
-Köszönöm,ígérem visszafogom fizetni a Kéjenc legújabb könyvével neked.Meg örülök,hogy te legalább kedves vagy.
-Miért?
-Mert te nem vagy olyan bunkó,mint Sasuke.Ő nem akart segíteni nekem.Nem is érdekli,hogy Iruka-senseinek születésnapja van,pedig ez egy fontos nap.A karácsonynál is fontosabb.
-Nem fordítva?
-Nem,a születésnapod csak rólad szól.
-Jól van,de attól még én is meggondolhatom magam ezzel kapcsolatban.
-Nem sensei!Nem játszunk ilyet!-megfogta a csuklóját,majd húzni kezdte az Ichiraku ramenes felé.Iruka már ott várt rájuk,mikor észrevette őket integetni kezdett széles mosollyal az arcán.
-Hogy-hogy te is itt vagy Kakashi?
-Naruto már megint teljesen le van égve.-Iruka elnevette magát.Kakashi szerette így látni őt,boldogan.
-Ez nem meglepő.Sose tanulsz a hibáidból,igaz Naruto?-a szőke idegesen túrt a hajába.
-B-bocsánat,legközelebb jobban oda figyelek.
-Majd ahogy nősz talán érettebb is leszel.
-Majd meglátjuk.-felült az egyik székre,mellé Iruka,majd Kakashi ült.Az utóbbi folyamatosan,de nem túl feltűnően Irukát nézte.Alaposan megnézte arca minden egyes vonását.Az orrán áthúzódó heget,a boldogságtól csillogó szemeit,halvány rózsaszín ajkait-Három nagy miso rament kérek.-adta le a szőke helyettük is a rendelést,a ramenes csak mosolyogva bólintott,majd nekiállt a ramenek elkészítésének.Miután megkapták az ételt,Kakashin kívül mindketten enni kezdtek.Naruto gyorsan belapátolta az egészet,Iruka pedig kicsit lassabban végzett is az étellel-Még egyszer boldog születésnapot Iruka-sensei!
-Köszönöm Naruto.-mosolygott rá.A szőkeség megölelte őt,majd lepattant a székéről.
-Most mennem kell.Van még egy kis dolgom Sakura-channal,de amint lehet együnk együtt megint.Meg még egyszer köszönöm Kakashi-sensei.-intett,majd elfutott.Iruka Kakashira nézett.
-Te nem eszel?
-Nem vagyok annyira éhes.-Iruka elvette tőle a pálcikákat.
-Húzd le a maszkod.-utasította.
-Nem.
-Gyerünk Kakashi,muszáj enned.Legyen ez a születésnapi ajándékom tőled.