Icy Queen

12 1 0
                                    

Тъмна стая. Празна тишина. Момиче, седящо на пода, мислейки за всичко преживяно досега. Ледените ѝ  кървясали очи са впити в мрака. Стичащите се реки от кръв по кожата, издават опитите ѝ да се спаси от кошмара, в който живее. Следите от сълзи все още личат по лицето. Сините ѝ устни се движат, шепнейки едно име. Име гравирано в леденото ѝ сърце. Име белязало миналото ѝ. А тя, ледената кралица обвита в тишина, бавно се изправя, пристъпва и застава пред огледалото. Но в него не вижда старото си аз, а нещо ужасно. Немощно тяло, празен поглед, разбито сърце и белязана кожа. Протяга се и докосва отражението си. Докосването ѝ пръсва огледалото на хиляди парченца, които се забиват в бледата и студена плът. Връща се и сяда на величествения си трон. Отпуска се и въздъхва. Протяга се и взема шишенце със синя като кръвта и течност. Взира се в него, прошепва все същото име и изпива течността. Секунда, две и душата и напуска тялото. Красива душа. Но очите ѝ все така ледени, а следите от сълзи сякаш са издълбали кожата ѝ. Целува безжизненото тяло, което бе обитавала толкова години и изчезва в тъмнината. А на трона, все така величествена, ледената кралица спи своя вечен сън.

Здравейте! Това е втората книга от поредицата Fighting with me. Тук ще има доста фентъзи и разказите често ще завършват със смърт (все пак това съм аз). Приятно четене! ❤️❤️❤️

ᵀᴴᴵᴿˢᵀ ᶠᴼᴿ ᴰᴱᴬᵀᴴWhere stories live. Discover now