"Tata continuă să o agreseze fizic pe Anastasia. Devenise ceva normal pentru el, iar pentru ea era doar o tortură nemeritată. Simțeam o oarecare satisfacție, mă simțeam oarecum bine pentru ceea ce se întâmplă cu ea.
Zilele au trecut iar Anastasia nu mai putea rezista, așa că i-a spus mamei ei, care i-a fost alături și a îndemnat-o să sune la poliție. Asta a și făcut iar așa tata a ajuns după gratii. Nu urma să stea mult, dar eu urma să locuiesc singur, nu voiam să locuiesc cu Anastasia, podul ei și restul familiei alcătuită din mamă, o văduvă de 53 de ani, soră mai mică și verișor care a rămas orfan.Eram destul de mare deci am avut dreptul să aleg, oricum nu urma să fie nici o schimbare pentru mine.
Eram fericit, tata era după gratii iar relația lui cu Anastasia era terminată, dar singura problemă era că urma să iasă din închisoare, așa că am stat și mi-am întocmit un plan prin care să stea mai mult la închisoare, până aș fi reușit eu să aflu vre-o ceva despre crimă, deșii nu făceam nimic.
Mă întreb: cum de mă așteptam să demonstrez că tata era ucigașul dacă nu fac nimic? Dar să trecem peste asta și să continuăm " povestea ".
A mai trecut timpul iar următoarea zi urma ca tata să se întoarcă acasă. Eram la fel de vesel ca în momentul în care intrase prima dată în închisoare. Nu urma să stea mult eliberat, planul meu era gata.
Am stat restul serii de duminică în pat, gândindu-mă la planul meu despre care nu cred că e așa reușit, dar atunci nu m-am gândit la ceva mai bun.Am adormit iar ziua următoare tata s-a întors acasă în timp ce eu eram la cursuri.
Urma ca un coleg mai mare să mă bată după ore pentru că l-am enervat vineri. Nu a făcut-o vineri după ore pentru că am fugit, dar acum nu urma să mai fug.
După ce mi-am lut o bătaie bună m-am întors acasă fără să observe vre-o cineva, nici măcar tata. Am intrat în cameră pe geam și am stat acolo vre-o douăzeci de minute în care am aranjat locul în cât să pară că tată mă bătuse acolo, după care m-am dus la telefonul fix și am sunat poliția. Am spus că tata a încercat să mă omoare, dar cu emoție, cu lacrimi în ochi și cu un ton speriat.
Poliția a ajuns și după o scurtă anchetă l-au arestat din nou pe tata. Eram în culmile fericirii, dar mi-am ascuns sentimentele pline de fericire. Partea rea era că urma să ajung în grija statului. "
CITEȘTI
Nu ți-e dor de ea?
Mystery / Thriller" - Trecutul e trecut, acum important e viitorul. " De ce? De ce când vreau să vorbesc despre ea îmi spui asta? Îmi tot spui să nu privesc în spate, deoarece viitorul contează, dar dacă nu te uiți în spate nu știi ce o să privești...