1.

2K 59 2
                                    

Helló,  a nevem Liza Cook, és ez az egész, az éves feladatom része. Najó az elejéről mondom: Carter tanárúrnak az a mániája, hogy minden nyolcadikas éves feladatot kap. Persze nekem jutott a legrosszabb. Másoknak emlékeket kell kartonra ragasztani...  DEDÓS!! Valakinek csak a szobáját és abban a változásokat kell hetente egy éven át lerajzolni...  KI NE TUDNÁ!!  Én meg itt roskadok egy mikrofonnal amit mindenhová cipelnem kell egy éven át. Örömömre mindenki komolyan veszi, még maguk mellé is temetnék  ha kell. Csak a barátnőm nem őrült meg, őt még kevésbé érdekli, mint engem. Hát akkor kezdjük...

Szólval ma szeptember elsején hivatalosan elkezdjük a projektet. JUHUU! :(  Gondolom az elejét már tudjátok évnyitó, ofők, meg sok unalom. Nade délután (miután felkelünk) indul a nap.

Cate, a legjobb barátom, én és még pár osztálytárs "megünnepeljük" a tanévet egy fagyival és egy új telóval. Természetesen a bolt a világ másik végén van, de durván egy óra alatt ott leszünk. Addig a fagyi is elolvad de nem baj.

-Ti milyen feladatot kaptatok? - kérdezte Tom (ki más)

-Nekem a szobámat kell rajzolgatnom. Ez hosszú egy év lesz.-mondta Cate

-Hát az könnyű-vágtam rá.-Én felvételezek.

-Szegénykék, de nem sajnállak titeket-mondta John, az az izomagy.- Én ragasztgatom a kartont.

-Én az éves kémia össze foglalást kaptam, vagyis vállaltam-mondta Tom, ez annyira jellemző volt rá.-Azért a tietek is tök jó lesz.

Igen. Ilyen az osztályom, de én így szeretem őket és így vagyunk mi a legjobbak...

Ha tetszett ez a kis rész és szeretnél folytatást kérlek egy vote-tal jelezd. 2 volte után 2. rész!!

Angyal a pokolban /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now