Tenefüse çıktığımızda çıkma teklifi edecek sanıyordum aslında."Sadece ikimiz" dedi biraz şirin baktı filan meğer yok öyle bi şey sadece gezdik ve havadan sudan konuştuk öyle.Ama yinede sadece ikimizdik.Elli dakikalık kocaman öğle tenefüsü sanki 5 dakika gibiydi -.-
Sonra günler böyle ilerlemeye başladı.Mesajlar,konuşmalar derken hatta tarihi bile aklımda 20 Ekim de bana akroştiş yapmış canım benim :D
İ rkildi yüreğim soguk ve sessiz bir gece
R üyalarım mutluluk dolu bir bilmece
E rtesi gün kalktıgımda ise aklımda tek bir gece
M ümkünse aklımdan hiç gitme kal o rüyada sessizce
Bir erkek size şiir yazıyorsa bence önemlisinizdir onun için.Çünkü şiir herkesin yazabileceği bir tür değil bana göre.Özen ister,duygu ister.Bu yüzden çok mutlu olmuştum.Beni sevdiğini hissediyordum.Ve bu inanılmaz güzel bir duygu sevildiğini hissetmek.Kızardım ama saçlarımın uçlarıyla oynardı,moralimin bozuk olduğunu hemen anlardı.
Yine saçma okul gününde en yakın arkadaşımla saçma bir nedenden tartışmıştık.Ben haklıydım ama haklıymış gibi bana bağırıyordu.Daha fazla devam etmedim ve onun yanından çıkıp hızlıca sınıfıma gidip işe yaramaz bir kağıt çıkardım.Onu parçalara bölmeye başladım.
-Kızdığımda saçma gelse de aslında ben kağıdı parçalara bölerim.Herkes kızdığı anda sinirini bir şeyden çıkarır bende kağıttan çıkarıyordum işte.Çünkü karşımdaki insanı kırmak istemem ben kızsam bile hemen yanından giderim zaten kzıgınlığımda çabuk geçer.-
Çoğu kişi neden kızdığımı neden kağıt yırttığımı sorarken Mert karşıma oturdu o da benimle kağıt yırtmaya başladı.Neden diye sormadı.Bir süre oturduk kağıt yırtarken.Sonra hafif bi şekilde önce"iyi misin? " dedi. "İyiyim" dedim."Anlatmak ister misin" dedi."Olabilir" dedim.Camın kenarına gittik.Ona kırgın olduğum için kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.Ondan böyle bir şey beklemiyordum.Mert elini omzuma koydu.O şekilde dışarıyı seyrederek bir süre sessizce durduk.Sonra sessizliği böldü."Artık yetmez şimdi bende ağlayacağım ona göre" dedi.Bende tebessüm ettim ve ağlamayı kestim.O da tebessüm etti.Sonrada zil çaldı zaten.Herkes bize baktığını hissettim o sırada.Ama aldırmadım.
Sonraki tenefüs yanıma geldi ve özür diledi benden.Ve tabiki barıştık.O benim en yakın arkadaşım küs kalamazdım ki zaten o tenefüs olmasa bir dahaki tenefüs kesin barışırdık.Hemen "Oooo Mert camda elini omzuna koydu görmedim sanma sizi siziii"