Takže daší část je tady :) (Doufám že budete spokojení)
------Ráno-----
Ráno mě probudil zvuk budíku. Vypla jsem ho a šla jsem se umít, vyžehlia jsem si vlasy a šla jsem se namalovat.. Je Sobota a dneska se koná koncert Justina Biebera na který jdu s Wendy. Wendy na tento den čeká už 5 let. Je totiž Belieberka 5 let. Po cestě z mého pokoje jsem zvolala Wend jestli ví co je dneska za den.. a věděla. tak jsem se nasnídlala a šla jsem si nachystat věci co si večer obleču.. no já si vždycky vibírám věci moc dlouho. Takže jsem šla tak brzo si je nachystat. Potom jsem šla ven s Wendy a ta ještě neměla nachystané věci takže jsme šly k ní jí něco vybrat. Tam jsme byly do 18:00. takže já jsem šla domů se převléct v čem tam půjdu (Fotka v Médiich).
Je 19:00 a my už stojíme v dlohé řadě plno křičících holek. v 20:00 nás konečně pustlily dovnítř tak jsme tam věšly světla zhasla a všichni tam začaly řvát i Wendy . A pak se tam oběvil on Justin Bieber. První písnička byla all around the world. Potom odezpíval asi 10 písniček. A pak na podium daly židličku.Tak jeho spolupracovníci šly mezi dav Křičících dívek aby mu vybraly jeho OLLG tak mi to aspoň řekla Wendy. Tak došly až ke mě zeptaly se mě jestli nechci být Jeho One Less Lonely Girl. Tak mě dotáhly na podium a tam mě posadily na tu židličku Justin mi začal zpívat a donesl mi kytku, chytil mě kolem pasu Pak se mě zeptal na moje jméno tak jsem mu ho řekla a on ho řekl nahlas. Potom mě odvedl do zákulisí. Z tamať jsem šla rovnou za Wendy a ona mě slině objala. Potom zpíval dál.
Není to nějak dlouhé ale aspoň něco :D
ČTEŠ
Z nenávisti k lásce
Romancepříběh o Mladé dívce a o slavném 20 letém klukovi. který se do té dívky zamiloval ale, ona ho nesnášela. Až ho pozná blíž tak ho začne milovat... :)