Varoluş

2 1 0
                                    

Sabah gözlerimi ilk açtığımda ilk işim geri kapatmak oluyor.Bu sabahta aynı şey oldu.Yataktan kalkmak istemiyordum ama kalkmak zorundayım.Yorganın sıcaklığı adeta içime işlemişti.İstemeyerekte olsa yavaş yavaş yorganı kaldırmaya başladım.Ranzanın kenarından uzun sıska ayaklarım sarkmış durumda düşünmeye başladım.Acaba bugünüm nasıl geçecekti ? Ya bana kötü bir şey olursa ? Kötü düşüncelere daha fazla dalıp kendimi sıkmaya başlamadan ranzadan atladım.

Karnım yavaş yavaş guruldamaya başlamıştı.Masanın üstündeki buruşmuş lacivert gömleği aldım.Pantolonuda giydikten sonra lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.

Hayatım motonlaşmıştı.Bu da hayatımı çok sıkıcı yapıyordu.Keşke değişik bir şeylerde olsada hayatım yeni bir anlam kazansa diye kendime kendime iç geçirdim.Lavabodan çıkarken küçük köpeğim Pore ayağıma yapıştı.Görünüşü pek güzel olmasa zeki bir köpekti en azından bazı insanlar daha iyi arkadaştı.

Açıktığı belliydi.Mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başladım.Bu işlerden pek anlamasamda kendimi doğursam yeter düşüncesiyle kendime ufak bir omlet yaptım.Homurdana homurdana yemeğimi yedim.Köpeğim Pore bu arada kendisine verdiğim kemikleri afiyetle bitirmiş mutlu mutlu bana bakıyordu.

Dışarı çıkmaya karar verdim.Apartman merdivenleri bir bir inmeyr başladım.Pore benden önce hızlıca inip aşağıda kuyruk sallayarak beklemeye başladı.Pore'yi gezdirirken artık tasmaya ihtiyaç duymuyordum kendi kendine peşimden geliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatım ve AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin