Seznámení

10 1 0
                                    

Jo Nicolasi jestli to teď čteš tak si to užij 😂 ❤️

Chodím si tou ulicí a přemýšlím o tom co budu dělat zítra odpoledne. Naproti mě jde nějaký kluk, muž no prostě chlap. Vrazí do mě nevím proč má kapucu, džíny a sluchátka. Zeptám se ho co dělá. On si sundá kapucu a já spadnou na zem skoro ani nedýchám. Hned na první pohled poznám že je to Nicolas Kraus! ❤️ Už jsem v pohodě zvednu se a objemu ho! Ty jsi Nicolas? Ujistím se a on Jo. Říkám mu že ho strašně mooc ráda poslouchám že je pro mě ten nejlepší raper i když si to nemyslí tak JE! ❤️ Zeptám se ho jak se má a on je to fajnový co ty? A já už zase nedýchám... Pak se uklidním a řeknu mu " Můžu se s tebou vyfotit" a on Jasně tak jsme se vyfotili a on se mě zeptá kolik mi je a jak se jmenuji. Já odpovím že jsem Káťa a že je mi 17. A on mi řekne že bysme spolu mohli zajít někdy ven ale teď prý ne že se mu to teď nehodí a jestli bych mu nedala svoje číslo. V tu chvíli jsem nevěděla že dělám největší chybu v mém životě. Samozřejmě že jsem mu to číslo dala a řekla že jo. Odešel já jsem tsm zůstala a klepala se ta představa že bych měla jít ven se svým crushem omgg!

O TÝDEN POZDĚJI.

Crrrr! Crrrr! někdo mi volá jo jsem to celá já že když jsi přečtu kdo mi volá a ten mobil jsem odhodila. Byl to Nicolas hned jsem pro ten mobil běžela a zvedla to.

NICOLAS: Ahooj máš dneska čas?
JÁ: Jo! Mám
NICOLAS: Šli bysme teda ven já mám teď čas?....
JÁ: Jasně na tebe si čas udělám vždycky! ❤️
NICOLAS: To je super takže se sejdem v parku ve 13:00 šlo by to?
JÁ: Jasně ❤️
NICOLAS: Dobře tsk se pak uvidíme ahooj.
JÁ: Ahoj.

Já jsem začala běhat po bytě a dělat si vlasy atd...

1 HODINA

Jo já už tady čekám asi ehhh 2 minuty a jo už ho vidím ❤️😭 omggg i'm happy! Přijde za mnou a řekne ahoj! Obejme mě a řekne nepůjdeme někam? Já řeknu jo ale kam? Odpoví mi no to nevím. Tak se jen tak projdem tady. Joo! Jasně to by šlo řeknu. Povídáme si jak mu to jde s hudbou co všechno posloucháme i o osobním životě. Jdeme ani nevíme kam, narazíme na nějaký les tam je cesta na nějaký kopec řeknu unaveně a on se mě zeptá jestli tam fakt chci jít. Já řeknu že jo tak mě vezme za ruku a jdeme já se divím ale tak co?...😀 Když už jsme na hoře tak je vidět na Liberec je tam lavička a je večer skoro tma a my si sedneme podívám se mu do očí a uvědomím si že ho mám víc než ráda ❤️ koukáme na sebe a mlčíme.... Pak se začnu dívat na město 🌇 ale no... V hlavě se mi dějou myšlenky toho smyslu že to nevyjde... Nějakým způsobem se mi podaří usnout... Probudím se u Nicolase doma fakt nevím jak sem se tam dostala ale vím že je to u něj protože sedí a kouká se na mě. Když už se odvážím konečně otevřít oči řekne mi "promiň" a do teď nevím za co..... Já jakože neodpovídám a on chceš domu? Jo, no měla bych se vrátit. Aha a tak já jdu s tebou. Jo tak jo.
UŽ JSOU VENKU
Hele a půjdem ještě někdy? Zeptám se ho a on jasný můžeme třeba ještě někdy. Začalo pršet tak jsme běželi ke mě a před panelákem je taková stříška jsem mu řekla MILUJU TĚ! divím se že jsem mu to řekla a on mi dal pusu! Strašně jsem se červenala se zimy co mi byla se stalo horko a nemohla jsem mluvit! ❤️ Pak už jsme nic neříkali jenom jsem se s ním rozloučila a šla domů od té doby sme se už nikdy neviděli slyšela jsem ale že ho proslavila nějaká Dominika. A už m8 nikdy nezavolal nikdy nenapsal....no uvidíme třeba někdy ale ten den mám v hlavě napořád FOREVER❤️

NEVÍM JESTLI TOHLE ČTEŠ A JESTLI JO TAK TI MUSÍM ŘÍCT ŽE JSI FAKT STRAŠNĚ MOC FAJNOVEJ BOYY MÁM TĚ RÁDA NICI ❤️❤️❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 16, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

krausnc ❤️🤞🌍Kde žijí příběhy. Začni objevovat