1. Bölüm

118 5 0
                                    

Hani yazarların burda koyu renkli bölgede yazdıkları şey var ya işte ben öyle uzun uzun yazmayı pek sevmiyorum.Bu hikayeyi kuzenimle birlikte yazıyoruz ve ilk çalışmamız.Umarım beğenirsiniz.Bu bölümü çok sevdiğim bir yazara ithaf ediyorum :))

iyi okumlar...

BÖLÜM ŞİİRİ

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?

Dudaklar gülerken,insan ağlayamaz mı?

Sevmek için güzele mi bakalı?

Çirkin bir tende güzel bir ruh,kalbi bağlayamaz mı?

Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?

Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?

Hırsızlık; para,mal mı çalmaktır?

Saadet çalmak,hırsızlık olmaz mı?

Solması için gülü dalından mı koparmalı?

Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?

Öldürmek için silah, hançer mi olmalı?

Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olmaz mı?

Victor HUGO

Annemle babamın bağırış sesleri ile uyandım.Sık sık tartışırlar.Bu sefer neylerini paylaşamıyorlar kimbilir.Merakıma yenik düşüp pembe pofuduk terliklerimi giydim ve aşağıya indim.

-''Kuzey herseferinde aynısını yapıyorsun.''

Annem bu sefer ne yaptı da adamcağızın cinlerini tepesine çıkardı acaba?

-''Benim o kadının yanına falan gittiğim yok.Bu artık geçmişte kalan bir konu ve sende artık bunu kapatmalısın''

Hangi kadın lan bu konuştukları.Benim niye haberim yok yoksa babam annemi aldatıyor mu?Aman kızım dandik dizi karakterleri gibi hemen ortalığı velveleye verme de kavgayı izle zaten ömrün boyunca yaptığın başka bir şey yok.

Annemle babam birbirini severek evlenmemişler.Bu da batının töresi gibi bir şey iki holdingin ortaklığı için atılmış bir imza sadece.

-''Tabi canım sen onu benim külahıma anlat.Ben senin yirmi beş yıllık karınım senin her halini anlayacak duruma geldim artık ve sen şimdi bana yalan söylüyorsun.''

-''Sen beni tanıdığını mı zannediyorsun.Daha ne yemek sevdiğimi bile bilmiyorsun.Yıllardı bana saçmasapan otlar yedirdin.''

Anneminde babamında gözlerinden alev fışkırıyordu.Çizgi filmlerde olsa heralde kulaklarından ateş çıkarırlardı.Yok o acı bir şey yiyince oluyordu neyse.Babam eline geçen bir vazoyu alıp fırlattı.Galiba artık yeter demenin vakti geldi.

-''Yeteeeer biri bana burda ne olduğunu açıklasın.''

Annemin bana doğru geldiğini farkettim.Birden yüzüme akıp ağlamaya başladı.Ah tabi ya biricik kızı geldi aklına geldi.

-''Git burdan'' Tısladımı o.

-''Rüya çabuk odana git.Cezalısın''Hah babam böyle bağırınca oldu işte.

Cezalısın...Ceza...Yıllardır süren ceza...Hiç bitmeyecek olan ceza...

Neyin cezasıydı bu?Ne yapmıştım ben?

KARMAKARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin