Hayatımda tanıdığım en iyi wattpad yazarlarından biri EsraEyes e ithaf ediyorum.Koku'daki anlatımı bir başka ;)
Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın.oldum der durur, yinede yaşarsın.
Hz. Mevlana
RÜZGAR
Telefonun çalmasıyla yataktan fırladım. Yine arayan Selin’di. Hayır anlamıyorum istemiyorsak istemiyoruzdur. Niye zorluyorsun ki altı üstü bir gece yattık. Bir geceyle bağlanacağımı mı sanıyor bu kız. Onunla vakit kaybedemeyeceğim. Sonuçta önümde ki kızlara bakmalıyım. Of yine çok yakışıklı oldum be.
Aşağıya indiğimde evdeki herkes öküzün trene baktığı gibi bakıyorlardı. Öküz müyüm lan ben. Yok, be ben tren oluyorum onlarda öküz. Aman ne saçmalıyorum ben yine devreler yandı. Burada vakit kaybetmemeliyim sonuçta beni bekleyen kızlar var yani. Onları takmadan kapıya doğru ilerledim. Ama babam bana laf söylemeden durur mu? Tabi ki hayır. Kızlar dayanın geliyorum…
- Nereye böyle yine o kızlarla fingirdeşmeye mi gidiyorsun?
Tabiî ki evet. Sonuçta ben bir erkeğim, erkeklik hormonu denen bir şey var. Bu moruk nerden anlasın ki onun hormonları yanmıştır.
- Haydi Bahar Sultan ben çıkıyorum.
- Kahvaltı etmeyecek misin oğlum? Hem seninle konuşmak istediğimiz bir konu var.
- Okey. 5 dakikanız var. Söyleyin bakalım.
- Hiç uzatmayacağım oğlum.Seni evlendiriyoruz.
- Ha?
Ne diyor bunlar ya. Ben Rüzgar AKSAY tek bir kıza asla bağlı kalmam kalamam.
- Şaka mı bu?
- Ne şakası be evleneceksin dedik mi evleneceksin. Hadi şimdi git ne halt yiyiyorsan ye.
Bu evlilik olmayacak.Saçma sapan şeyler.Evlilikten nefret ediyorum.Bence hiçbir erkek bir kadına bağlı kalamaz.Sonuçta her gün aynı yüz aynı beden insan sıkılır ya.Bir de ömür geçirenler var aynı kadınla.
-Oğlum baban biraz sinirli hem siniri geçsin hep beraber konuşuruz.Ne dersin?
-''Bir de ne dersin diye mi soruyorsunuz?! Ben son sözümü söyledim!''diyerek kapıya ilerledim.
Babamın ''Bahaaaaar!'' diye bağırmasıyla arkamı döndüm.Gördüğüm manzarayla donup kaldım.Annem babamın kucağında bayılmış vaziyette yatıyor.
-''NE DURUYORSUNUZ AMBULANS ÇAĞIRIN!''
Lanet olsun benim telefonum nerede?!Lazım olduğu zaman ortadan kaybolur zaten.Anneme bir şey olursa kendimi asla affetmeyeceğim.''Baba yürü hadi ambulansı beklemekle zaman kaybetmeyelim.Arabayla gidelim''dedim ve annemi kucağıma alıp arabaya bindim.Babamda annemin yanına bindi.
Hastaneye vardığımızda direk annemi arabadan indirdik ve annemi sedyeyle götürdüler.Hepsi benim yüzümden bu kadar uzatmasaydım annem iyi olacaktı.Ama bu da evlilik ya.Allah'ım söz veriyorum annem iyileşirse kimi isterlerse evleneceğim.Yok ya kimi isterlerse değil güzel olmalı ha fiziği de iyi olursa bir nebze...Ne diyorum lan ben annem orda hayat mücadelesi veriyor ben burda kızın görüntüsünün derdine düştüm.Ama bir ömür geçecek sonuçta iyi olmalı...
İçeriye doktorun girmesiyle babamla ben hemen doktorun yanına gittik. Doktor bize biraz tebessüm edip konuşmaya başladı.
-''Tansiyonu düşmüş strese girmemeli ve üzülmemeli.''Doktorun bu söylediklerinden sonra anneme baktım.Annem gözlerini açıp hemen bana bakmaya başladı sanırım bir şey söyleyecekti.Annemin yanına gittigimde bana tek söyledigi şey ''Evlenecek misin ?'' Ya anne bir dur bismillah ya biraz hasta gibi davran bu ne acele kendine gelir gelmez direk evlenecekmisin diye soruyor. Annem iyileştiğine göre ona söylemenin vakti geldi.
-Hayır anne evlenmeyeceğim.
-Doktor Bey bana bir şeyler oluyooor!
-''Tamam anne tamam evleneceğim.'' Oha lan ben tamam mı dedim?!Oğlum Rüzgar kendi sonunu hazırladın.
-''Faruuuk duydun mu oğlumuz evlenmeyi kabul etti.Ay canım oğluşum benim.''Kadın üç yüz altmış dereceyle dönüş yaptı.Az önce bayılmıyormuydu?Anne sana böyle konuşmayı kim öğretti?Babam böyle çilekli pasta yapmayı nerden öğrendi? Ay hatlar karıştı.Hep bu evlenmenin yan etkileri bunlar.
-Anne ya ben kimim ben Rüzgar AKSAY beni tanımıyor musunuz?Ben tek gecelik ilişkileri severim.Ben bundan vazgeçmem.Tek bir kıza bağlı kalmamı benden istemeyin.Hem beni evlendirirseniz o kıza da yazık olur.Kocasını her gün başka bir kızla görmek istemez herhalde değil mi?
-Ay bu da tutturmuş ben Rüzgar AKSAY'ım diye.Dedenin adını koysaydık ne olacaktı?Abdurrahman AKSAY olacaktın.Faruk iyiki çocuğa babanın ismini vermemişiz.Yazık olacaktı süt gibi çocuğa.
-''Hanım sen iyileştin galiba?Doktor Bey ne zaman çıkabiliriz?''dedi babam.Şu doktora da gıcık oldum kıs kıs gülüyor. Gerçi ben olsam bende gülerim.Şu aileye bak.Babam zorla evlendirmek ister, annem de sevinir.İnsan biraz oğluna sahip çıkar.Nerde o oğlunun evlenmesini istemeyen anneler?Nerde ha?Oğlunuza sahip çıkın diye pankart açıp dolaşacağım yakında.
Villa'dan içeriye girince şöyle bir etrafa baktım.Evlenmeyi de kabul ettim.Özleyeceğim lan bu evi.Bizim bahçivan Necati'yi bile özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi.Ekmek elden su gölden yaşıyordum işte.Acaba kızı iç güveysi olarak mı alsak?Kızın ailesi de zengindir istemezler ya. Şimdi bizim kızımız en iyilerine layık triplerine girerler.Bir de öyle diyenlerin de kızlarında tip de olmuyor.İnşallah şöyle güzel bir kızdır yoksa hiç çekemem koyarım kapının önüne valla.Ha sonra üç çocukla dışarıda kalmış kadınlar gibi de ağlmasın.Sonra becerikli bir şey olsun.Odaları da ayırsak.Artık evin içinde iki yabancı gibi takılırız ya.Ben yokken ne halt yiyecese yesin.
Ben böyle düşüncelere dalmışken arkadan annemin sesini duydum.
-Kızı ne zaman istemeye gideriz Faruk?
-Ne istemesi ya bir de elde çikolata çiçek ayaklarına mı gideceğiz?Bulmuşlar benim gibi çocuğu, ayaklarına çağırıyorlar.Siz alın kızı gelelim ya.Hatta kız kendisi gelsin biz hiç uğraşmayalım.Bir imza atarız sonra o kendi aleminde ben kendi alemimde gül gibi yaşayıp gideriz.
-''Ne saçmalıyorsun oğlum sen?Kızı düzgünce isteyeceğiz.Babasından da rızasını alıp geleceğiz.Sonra telli duvaklı gelin edeceğiz.Hem her genç kızın hayalidir telli. duvaklı gelin olmak.'' Genç kızmış bari o garantide.Bana otuz beşinde evde kalmış kızı vermiyorlar
-Her kızın hayalinde sevdiği adamla evlenmek de vardır.Kız beni tanımıyor bile.
-Takma hanım sen şunu.Sonunda bu lavuktan kurtuluyoruz.Haber ver sen kızın ailesine haftaya isteyelim kızı.
-Bu arada bu kızın adı ne?
-''Rüya ÇAĞLAYAN'' Bir ara araştırırım şu kızı.Çağlayan da tanıdık geliyor bir yerlerden ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAKARIŞIK
RomanceHergün acı çeken ve her dafasında ikiye katlanan bu acı Rüya için bir çıkmazdı.Fakat bu karmakarışık hayatında belki ilk kez doğru olan bir şey yapmıştı.Ve birden bu hayatı aydınlanmıştı.Karmakarışık hayatında tek isteği sevgiydi çünkü o sevgiye muh...