3. Anglie♥
Omlouvám se za chyby:/ Nebo někde nenapíšu to anglický jméno:X Každopádně děkuju za každého kdo to čte!:3
Nicol: Tak a je tu první den v Anglii. Je tu krásně,co krásně to je slabé slovo:3 Jsou tu pěkný krajiny,všechno fotím. Focení miluju.Přijeli jsme do celkem velkého města. Všimla jsem si že ty holky z Běchovic jsou strašně fajne a tak jsme si začali normálně povídat:3 Nejvíc si mě oblíbila Elis a Carol. Byly to strašně sympatický holky. A tak jsem poznala nový kamarádky. Ráda poznávám nové lidi. No nic s holkama jsme si začli povídat a šly jsme se podívat do nějakého muzea:X Který mě absolutně nezajímalo:D Zažily jsme tam společně dost srandy:D dostala jsem opět záchvaty smíchu. Viděla jsem Kler jak smutně kouká po Michaelovi. Sakra! Tak ráda bych jí pomohla. A taky pomůžu! Kamarádkám se pomáhá vždycky♥ A navíc Michaela znám.. On není tak zlý. One je úžasnej kluk. Dám je dohromady za každou cenu!
1. výlet máme za sebou ale není to vše:X musíme se tu procházet celých 9 hodin:X No.. Muzeum máme za sebou teď máme rozchod po náměstí fajn. Musím proměnit kamarády abych se nevěnovala jen těm jedněm.Dohodli jsme se že půjdeme John,Kler,Lucy a Claire.Nás pět. Měli jsme celkem hlad..Tak jsme si zašli do KFC. Koupili jsme si nějaký jídlo a já s Kler jsem si pak vzala jeden koktejl a šli jsme si všichni sednout na lavičku do stínu. Udělali jsme dost fotek s ksichtama:D:XX Odpoledne jsme si užili. A najednou si mě vzaly stranou holky. ''Nicol? Všimla sis že na tebe Jacob furt kouká? '' já se ''nenápadně:D'' porozhlédla ale nepřišlo mi..
''Holky zase neblázněte okey? Nikdo na mě nekouká tečka. Zrovna na mě pff.. ''.. řekla jsem a šla na místo kde se měli všichni sejít a jít do busu. 9 hodin uteklo jako voda a my máme jet směrem k rodinám. Na to že jsem v Anglii po 2. jsem nervozní:/ Nasedli jsme do autobusu a jeli směr místo kde si nás měli vyzvednout ty rodiny. Dorazili jsme tam brzo. Tak jsme se šli projít k nějakému lodnímu přístavu.. Jenže začalo pršet. Miluju déšť♥ a tak jsem si nevzala kapucu. Chci si užít déšť tady. Jenže mě hned zprdla druhá učitelka ať si jí hned nandám.. ''Ale proč? Já mám ráda déšť.Nechci kapucu-_-'' .. a samozřejmě to bylo opět špatně že jsem něco řekla.Takže přišla učitelka Raymondsonová,chytla mě za loket a chodila jak kdybych byla její pes-.-. Pak jí nas*al někdo jinej a tam mě pustila.. Wohoou..:D (Jen tak mezi náma.. Tu kapucu jsem si nevzala:X) ..
Jacob : Jó je tu celkem pěkně. Jsem tu v nějakým přístavu hmm(y). Už se těším až si lehnu do postele konečně-_-. Jsem unavený a prší. Typické počasí pro Anglii. Jsem na ty rodiny celkem zvědavý. Ou co se tam děje? WTF,proč Raymondsonová drží Nici za ruku?:D No nic.. jdu se ještě pokouknout kolem.