"Mam zbaleno pomůžeš mi to nanosit do auta?" Volala jsem skleslím hlasem na mamku. "Jasně broučku a nebuď smutná určitě si najdeš nové kamarády" řekla mamka která už stála ve dveřích mého bývalého pokoje a našeho bývalého domu. Jak už jste poznali ano...stěhujeme se.
Kam?
No tak to je promě překvapení
Proč?
Tak to bych vám řrkla jednoduše. Mamku povíšili v práci a kvůli tomu.Nanosili jsme všechny krabice do auta a vyrazili na letiště. Tam na nás čekalo soukromé letadlo které nám poskytl mamčin šéf.
***
No tak asi by to chtělo něco o mě že. Jmenuji se Sofie Nikola Blake.
Je mi 15 let. Chodím do 8 třídy. Do teď jsem žila v Anglii. Přesněji v Londýně části nazívané Wandsworth.Což je skoro u centra.Žiju s mamkou i taťkou.
Bráchovi je 19 takže s náma nebydlí. Nevídám se s nim moc často ale i tak je to ten nejlepší brácha jakýho jsem mohla mít. Jmenuje se Adam.Jsem špinavá blondýna s hrozně dlouhýma vlasama.(prebarvená- jinak bruneta) Mam je až pod zadek😂.
Jsem vysoká 157cm.(jsem fakt obr já vim)
Miji rodiče jsou celkem bohatí ale nejsem žádnej rozmazlenej fracek.Hraju na tři nástroje. Klavír ,kytara a housle. Dělala jsem taky různé sporty jako volleybal, vybika,fotbal, závodní tancování. Jenže z tancováním jsem musela před týdnem přestat protože se stěhujeme. No zbylé sporty už nedělám protože na ně nebyl čas.
Ve škole jsem geniální na matiku, fyziku, chemii, angličtina a tělocvik zato mi nejde přírodopis, dějepis a IKT(psaní na počítači všema deseti) Ale co bim že to na tý škole kde budu nedělají.(IKT)
Měla jsem spoustu přátel ale jinak nejsem zrovna společenský typ. Nesnášim když se někdo vytahuje a proto skoro nikdo nevi nic o mích koníčcích. Seznamovat se s někým je promě katastrofa.
Tak na úvod by asi stačilo jinak zdravím u nové knížky kterpu chci věnovat barunka124. Ale snad se bude i vám líbyt.
Tex
ČTEŠ
neviditelná se stala viditelnou
Fanfiction"Hei, hva heter du? Jeg har ikke sett deg enda. " řekl někdo zamnou a já leknutím nadskočila. Otočila jsem se a uviděla dva hnědooké blonďáky. myslím že vidím dvojmo. "promiň co že si řikal?" "jé promiň ty neumíš norsky viď?" "ne" zakroutila jsem zá...