7 kapitola

223 9 0
                                    

Rychle jsem vstala a vrátila kitaru...

Setřela jsem si pár slz a vydala se pryč. Postavili jse mi do cesty a řekli jednohlasně " Promiň za to jaký jsme na tebe byli. My sme si jenom mysleli že nám lžeš." Udiveně sem ne na ně divala. "Nevadí" řekla  jsem a stále na ně hleděla. Myslím že se jim ulevilo. "Proč jsi brečela ?" Zeptal se jeden z těch dvou. "To je jedno, a můžu mít taky otázku?" "Není to jedno, a proc bys nemohla?" Zeptal se ten druhý.
"Kterej jste kterej?" Nad tím se jenom pousmáli. Pak ale řekli "ty nás nerozeznáš viď?" Jen jsem mírně pokývala hlavou na souhlas. "Je to jednoduchý Martinus má znaminko nad rtem a já mám delší vlasy" pousmál se Mac. Super... a to si myalí že je rozeznám?
"Sofí" ozvala se El od schodiště. "Už musím ahoj" řekla jsem a utíkala za El. Jednou vživotě mě někdo zachránil. "Ano?" "Pojď máme se rozhodnout kdo bude spívat a hrát fotbal." "Ok" rozešli jsme se k nám do třídy. Všichni tam řešili fotbal. "No takže na fotbal musime mít nejmíň 3 holky a kluci z vedlejší třídy nám navrhli že uděláme společný trénink. A tam si vyberem 5 holek. 3 do hry a 2 náhradnice." Rekl Josh. " od kolika bude trénink?" Zeptala se Sára. Celkem fajn holka. "Od 1 hodiny." Odpověděl Josh. No a jelikož je půl 1 tak máme čas akorát tak si skusit ten tanec. "A kdo bude spívat?" Ozvala se Nějaká holka. Jelikož jsem tu týden tak si jsména ještě moc nepamatuju.
"No tak to fakt nevim, jelikož odtud nikdo spívat neumí. Ale od Vedle budou spívat Mac a Tinus." Jelikož to řekli norsky tak mi to El musela překládat. Prosím ať teď nepřijde učitelka a neřekne že umi spívat.

V jednu jsme se sešli na hřišti kde byla i druhá osmyčka. Já si s El sedla na lavičku a napsala Adamovi.

Já: Ahoj jestli mě budeš chtít zase vyzvednout tak nejdýl v půl třetí na fotbalovém hřišti⚽⚽⚽

Adam: Jasně že tě chci vyzvednout. Budu tam.😎 vy budete hrát fotbal jo?

Já: Tak dobře, bohužel ano. Prosím neřikej jim že jsem ho hrala 6 let.❤

Adam: no tak dobře ahoj😍❤

Já: Ahoj ❤😘 a děkuju.

Položila jsem mobil a všimla si že ke mě de Josh.
"Ty jdeš taky" pousmál se a chytl mě za ruku.
"Ale já nechci hrát fotbal" řekla jsem a trochu se vzepřela.
"Ale ano chceš. Každej bude teď hrát."
Řekl a táhl mě za ruku dál. Dotáhl mě k holkám a ja si stoupla k El. "Kazdej kluk si vezme jednu holku a zacne ji učit nějaký tryky s míčem" ozval se nějakej kluk z druhy třídy a asi 4 se rozeběhli ke mě. Strcila jsem k nim El a schovala se za Verču.
No nepomohlo to.(😂) Najednou u mě stáli další tři.    Sakra.

Vybrala jsem si Joshe ale hned vedle stáli M&M pak Jake a další...

NNejdřiv se kopalo na branu u čehoz sem se snažila aby nebylo vidět že sem fotbal hrála 6 let, no a pak tryky. Tak tam bylo easy dělat že to neumim.
"No tak fajn a teď to udělej pořádně." Rekl Josh. Musim uznat že má fakt trpělivost. No ale co. Když bylo asi 15 minut do konce prijel bracha. Hurá.(no to sem ještě nevěděla co udělá)
Sundal si helmu a šel ke mě. Dala jsem mu pusu na tvář. " Jestě tady potřebuješ bejt nebo můžeme jet?" Zeptal se. Všimla jsem si jak na něj všechny holky čuměj. "Ještě deset minut a pak můžeme vyrazit." Usmála jsem se na něj a došla si pro věci které mi vzal a odnesl na motorku. Pak se vrátil a koukal jak si 'kopu s Joshem'.
"Nechceš se přidat?" Zeptal se Josh. Na to jen pokrčil rameny a vstal. Né já chtěla odjet co nejdřív brácha.
Tohle bude zaz na dlouho.
No tak jsme si začali kopat ve třech. Jelikoz Adam vi že nechci aby věděli že fotbal hraju tak se tak taky chová.(😂)  No vlastně díky němu se k nám začali přidávat další a další až najednou byli všichni okolo a chtěli si s náma kopat. "Sorry Niky ale ty se chceš určitě proběhnout viď." Řekl  a usmál se. "Ani ne" odsekla jsem. Kopnul mi míč ale trochu jinak a mě se nechtělo běhat, no ale i tak jsem musela. "Já tě zabiju Adame." "To by si mi neudělala Nikčo" "Ne máš pravdu tebe bych nikdy neviměnila. Ale tohle si odskáčeš." Řekla jsem a rozeběhla jsem se pro míč. Jenom jsem slyšela jak se směje. Když jsem se vrátila padla otázka "Proč ji řikáš Nikčo kdyz jse jmenuje Sofie?" Zeptal se Samozřejmě Josh a ostatní jen zvědavě vzhlédly. "Třeba proto že se tak jmenuju" odpověděla jsem. Všichni se namě nechápavě podivali. "Ona se jmenuje Sofie Nikola Blake" ozvalo se odněkud a já uviděla ty dva blonďáky. "Aspoň že si to pomatuješ" rekla jsem se smíchem. "Aďko jedem domů pls"zeptala jsem se po  dalších deseti minutách. "Tak dobře" řekl dal mi ruce kolem ramen a šly jsme k motorce.  Nasedli jsme a odjeli.

Pohled Joshe
Začal trénink a já měl naucit Sofí nějaké tryky s míčem. Kopání na bránu jí šlo fakt dobre ikdyž bylo vidět že se snaží to kazit. Pak přijel nějakej kluk na motorce. Hned se k němu rozběhla a dala mu pusu na tvář. Bylo vidět že je ráda že ho vidí. Bylo hrozný viďet jak mu dává pudu kdyz se mi líbí. Sice jenom na tvář ale i tak.
Pak jsme si kopali no a mě napadlo že by si zakopal s náma. Zacali se k nám řidávat další ale nešlo si nevšimnout že všichni jí říkaj Sofí a on jí řiká Nikol. Zeptal jsem se ho a odpověděděl mi Marcus. Jak to ví. Jinak má hrozně dlouhý jméno.
Když odběhla pro míč Adam mi nenápadně řekl. "Suprově jí to všichni žerete" zacal se smát. Nechápal jsem co tim myslí ale nestihl jsem se zeptat.
Kdyz odcházeli ukazal na mič a pak na ní. Absolutně jsem nic nepochopil. "Ehm... co ste si to s Adamem řikali když šla Sofí pro míč?" Ozval se Martinus. "Řekl mi že je super jak jí to všichni žereme. Ale nechápu co tim myslel a pak ukazoval na míč a na ní. Takže fakt nevim" "aha tak to netušim" "a vy víte kdo vlastně ten Adam je?" "Ne" odpověděli.

Pak jsme si ještě kopali a šly domů. Cestou jsme si povidali o fotbale pak o tom tancování no a zavedlo se tema i na Sofí.

"Víte že Sofí umí gimnastiku?" Zeptal jsem se jich
"Ne" odpověděl Mac "ale hrozně hezky spívá akorát že to co spívala odnikud neznám" dopověděl
"Ona umí spívat? Nam tvrdila že ne "Umi a fakt hezky. Taky umí hrát na nějaký nástroje. Kdo od vás tancuje?"
Ozval se Tinus.
"Skoro všechny holky" " i ona?" " my jsme chtěli ale ona ne" "já si myslim ze ona něco tají nebo se nechce ukazovat. Všiml jsem si jak se snazila co nejvíc po***t to kopaní na bránu a pak i to jak měla dělat ty tryky s míčem." Řekl  Mac
"No jako taky jsem si všiml ale nic jsem neřekl... hej a co když ten kluk myslel tohle. " "co?" "No to s tim že jí ten fotbal nejde. Co když jenom nechtěla aby jsme jí viděli. Co když ho hrát umí?" "Tak se jí zejtra zeptáme."

Čau tak co jak se libí?
Doufám že hodně.
❤❤❤😂😂😂(my ego up)
Tex

neviditelná se stala viditelnouKde žijí příběhy. Začni objevovat